Nvidia прокоментувала проблему з вильотом ігор на GeForce RTX 3080

29 вересня 2020, 12:55
Читать новость на русском

Після численних скарг перших власників флагманських відеокарт GeForce RTX 3080, пов'язаних з частим вильотом ігор, у мережі почали з'являтися різні припущення про природу проблем, в тому числі пов'язаної з апаратними компонентами новинок. Нарешті, ситуацію прокоментувала сама Nvidia .

За заявою низки покупців ігрового флагмана, при використанні новинки геймплей часто закінчується вильотом додатка або відображенням чорного екрану. Деякі ентузіасти припустили, що проблема могла бути викликана використанням невідповідних конденсаторів, повідомляє WCCFTech.

Цікаво NVIDIA купує розробника мобільних процесорів ARM за 40 мільярдів доларів

Зокрема, мова йшла про застосування у конструкції відеокарт елементів MLCC (багатошаровий керамічний конденсатор), які передбачають роботу при високих номінальних токах, напруженнях і температурах, але з часом можуть розтріскуватися. У дорожчого варіанта SP-CAP (твердотільні конденсатори зі струмопровідного полімеру й танталу) інші особливості – вони більші за розміром, мають низьку напругу і гірше працюють на високих частотах, але при цьому не схильні здуватися і позбавлені п'єзоефектів.


Багатошарові керамічні конденсатори / Фото wccftech

Ми тісно співпрацюємо з виробниками партнерських плат, в зв'язку з чим вони регулярно підлаштовують дизайн і характеристики обладнання. При цьому кількість груп конденсаторів SP-CAP і MLCC може варіюватися в залежності від конкретного дизайну, і не обов'язково вказує на якість обладнання,
– заявили представники компанії.

Згідно з іншою гіпотезою, проблема могла бути викликана недостатньою оптимізацією тактових частот з боку виробників друкованих плат графічних адаптерів, що і призвело до конфлікту обладнання. Поки вендори вирішують технічні проблеми, ентузіасти радять "постраждалим" знизити частоту роботи графічного прискорювача за допомогою утиліти MSI Afterburner до позначки менше 2 ГГц, і встановити драйвер пристрою, який, ймовірно, вносить ідентичні зміни в алгоритм роботи проблемних відеокарт.