Redmi планує "захопити" світовий ринок
Незабаром після офіційного анонсу смартфона Redmi K20 Pro генеральний директор бренду Лю Вейбін розповів про майбутні плани компанії. Корпорація має серйозні наміри досягти глобального домінування на ринку мобільної електроніки.
Основні пріорітети компанії. Як повідомляє Phone Arena, одним з пріоритетних для компанії географічних напрямків Вейбін назвав Індію.
Читайте також: Смартфони Redmi K20 та K20 Pro представили офіційно: характеристики і ціна
Успіхи компанії в Індії. Він зазначив, що сумарно бренди Xiaomi та Redmi лідирують в цьому регіоні протягом останніх семи кварталів. Вони, за словами глави Redmi, утримують 10% перевагу над Samsung, але за рахунок подальших інвестицій Xiaomi хоче зайняти до 50% частки індійського ринку.
Також Вейбін заявив, що 7 з 10 найбільш продаваних смартфонів в Індії були виготовлені Xiaomi. А кілька тижнів тому бренд оголосив, що за два місяці поставив в регіон більше 2 мільйонів примірників смартфона Redmi Note 7.
Інші регіони. За межами Азії Xiaomi та Redmi також планують значно розширити свою присутність. У Європі компанія займає четверте місце по продажах після Samsung, Apple та Huawei, але сподівається поступово скоротити цей розрив.
Читайте також: Xiaomi представила бюджетний смартфон Redmi 7A за 80 доларів
Де бренд Redmi з'явиться до кінця року? У 2019 році Redmi з'явиться на ринках Латинської Америки, Східної Африки, Центральної Африки та Західної Африки. Компанія стверджує, що продовжить фокусуватися на співвідношенні ціни і якості своєї продукції.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно