Вкрай рідкісний Bugatti 1937 року випуску продають за восьмизначну суму
Джерело:
JalopnikПоціновувачі старовинних машин і багаті колекціонери можуть святкувати, адже в продажу з'явився автомобіль-переможець фестивалю Pebble Beach – престижного заходу, що проводиться в Каліфорнії й визначає найбільш елегантні та красиві автівки, демонструючи чудернацькі дизайни з усіх епох.
Перевагою цього екземпляра є те, що його не потрібно реставрувати – машина перебуває у хорошому стані й не вимагає жодного ремонту.
Дивіться також Справжній стимпанк: лімузин 1931 року продають за 59 000 доларів
Корабель Тесея
Цей вражаючий Bugatti Type 57SC Atalante 1937 року випуску переміг у своєму класі на конкурсі елегантності в Pebble Beach минулого року, а наступного місяця під час автомобільного тижня в Монтереї він буде виставлений на аукціон Gooding & Company.
Компанія Bugatti виготовила лише 42 моделі Type 57S між осінню 1936 та весною 1938 року, і лише 17 з цих шасі отримали кузов Atalante, розроблений Жаном Бугатті та виготовлений у Мольсхаймі. Назва Atalante походить від імені героїні аркадської грецької міфології Аталанти, мисливиці, яка була прирівняна до Артеміди.
Bugatti Type 57SC Atalante 1937 року / Фото Bugatti
Цей конкретний Atalante з номером шасі 57573 є одним із останніх побудованих – його було завершено у вересні 1937 року. Після завершення будівництва його виставили на виставці Salon de l'Automobile в Парижі та автосалоні Earls Court Motor Show в Лондоні, одразу після чого продали К. Яну Крейгу, колекціонеру машин Bugatti, який був спадкоємцем багатої ірландської родини.
Bugatti Type 57SC Atalante 1937 року / Фото Bugatti
Крейг перефарбував Atalante в чорно-білу гаму, яку він використовував на інших своїх гоночних автомобілях, серед яких були Type 51, Type 54 і Type 59. Разом зі своєю дружиною Марсель Муді Крейг регулярно їздив на Atalante між Великою Британією та швейцарським Сент-Моріцом, і навіть брав участь у швидкісних перегонах Льюїса 1939 року.
Потім він продав автомобіль Девіду Л. Гріффіт-Хьюзу, ще одному британському ентузіасту Bugatti, який перефарбував його в два відтінки сірого й модернізував до специфікації 57SC, встановивши нагнітач Roots, який спочатку встановлювався на Bugatti Atlantic лорда Ротшильда, збільшивши потужність рядного восьмициліндрового двигуна до 200 кінських сил.
Bugatti Type 57SC Atalante 1937 року / Фото Bugatti
Bugatti Type 57SC Atalante 1937 року / Фото Bugatti
Через іще кілька власників Atalante потрапив до США у власність Чарльза Глора з Чикаго, який відправив автомобіль назад до Bugatti для повної реставрації. У 1963 році його купив колекціонер автомобілів Войта Машек, який через два роки продав його доктору Пітеру Вільямсону, президенту Американського клубу Bugatti. Наприкінці 1990-х років Atalante знову відреставрували, а в 2006 році продали британському колекціонеру, який перефарбував його в чорно-білий колір на честь першого власника.
Bugatti Type 57SC Atalante 1937 року / Фото Bugatti
Потім, у 2013 році Atalante купив приватний колекціонер із Каліфорнії, який відправив автомобіль до Sargent Metal Works у Вермонті для "виняткової реставрації, що не шкодує коштів", яка "охопила всі косметичні та механічні аспекти", щоб повернути автомобіль до його оригінальних характеристик 1937 року, але з модернізованим нагнітачем, що залишився неушкодженим. Відреставрований автомобіль дебютував на конкурсі Pebble Beach Concours, де випередив два інших Type 57S за звання першого в класі.
Як можна зрозуміти, в цьому автомобілі мало що лишилося від оригінального транспортного засобу, тож нам лишається лише насолоджуватись його унікальним дизайном.
Салон Bugatti Type 57SC Atalante 1937 року / Фото Bugatti
Все ще у свіжовідреставрованому стані, з ідентичними номерами шасі, кузовом і двигуном, це, ймовірно, один з найкращих екземплярів Type 57 у всьому світі. Він розкішний, з темно-синім лакофарбовим покриттям, добре підкресленим хромованим оздобленням і чудовим коричневим інтер'єром. Автомобіль має занижені шасі "surbaissé", задня вісь яких проходила через раму, а не під нею, пропонуючи особливі пропорції, нижчий капот і коротшу колісну базу.
Дивіться також Audi побудувала автомобіль, який розробила ще у 1930-х роках, але так і не випустила
Ціна
Аукціон Gooding's вперше виставляє цей Atalante на публічні торги, і компанія оцінила його від 9 000 000 до 11 000 000 доларів. Два роки тому схожий автомобіль продали за 10 мільйонів, тож нічого дивного, якщо цей піде значно дорожче.
Більшість сучасних компактних кросоверів мають лише передній привід. Але ж ми купуємо кросовер, щоб впевнено почуватись за будь-якої погоди! В цьому сегменті хороший варіант авто SUZUKI, де повний привід є навіть в базі. SUZUKI S-CROSS 2024 року оснащується системою ALLGRIP SELECT, яка має 4 режими роботи та дозволяє підлаштовуватися до будь-якого покриття.