ТОП-10 відповідей Ілона Маска, які призвели до падіння акцій Tesla

4 травня 2018, 15:05
Читать новость на русском

Вчора, 3 травня, засновник та генеральний директор компаній Tesla та SpaceX Ілон Маск після фінансового звіту компаній провів конференц-колл. Голова корпорацій відмовився коментувати питання про збитковий квартал, адже вважає питання про доходи Tesla "нудними". Тож, які саме питання змусили Маска "знудитися"?

Список націкавіших питань до відомого бізнесмена опублікували на сайті LIGA.net.

Читайте також: Коли вийде Tesla Model Y: Ілон Маск озвучив офіційну дату

До слова, після конференц-коллу акції компанії впали на 5%, а сам Маск втратив 300 мільйонів доларів.

"Під нудними питаннями він міг мати на увазі жорсткі. Я сподіваюся, що фанати Tesla вміють плавати, тому що без нудних відповідей на жорсткі питання виглядає так, ніби Маск веде їх прямо в воду", – наголосив аналітик AutoPacific Inc. Дейв Салліван.

Про простоту і дуже високу кваліфікацію працівників конвеєра

Маск наголосив на тому, що для його компанії не важливо чи робітник має достатньо досвіду роботи, для нього набагато важливіше, коли він має цікаві ідеї.

На мою думку, суттєве збільшення випуску без особливого зростання витрат досягається спрощенням виробництва, залученням всіх співробітників, не важливо, який у них досвід роботи, в оптимізації процесів. Вражаюче, але у кожного бувають хороші ідеї, і нам лише потрібно дати цьому раду.

Про Флаффербота

Винахідник розповів про те, як його компанії вдалося залучити до укладання скловолокняних матів робота, який для цього абсолютно не призначений.

Було дуже важко змусити його працювати. Машини взагалі не призначені для того, аби займатися скловатою, людські руки справляються з цим куди краще. Є речі, які повинні робити люди, а є ті, що краще автоматизувати, і їх не можна плутати.

Про інновації

Маск зазначив, що компанія в значній мірі фокусується на інноваціях, адже вважає їх чудовим методом боротьби з конкурентами на ринку.

Компанія, яка має більше інновацій, ніж її конкуренти, обійде їх на ринку, яка б вона не була. Якщо, звичайно, конкуренти не почнуть проти неї нечесну гру або вона сама не вистрілить собі в ногу.

Читайте також: В першому кварталі 2018 року Tesla втратила рекордну суму грошей: Маск назвав суму збитків

Про позов компанії Nikola Motors

Керівник Tesla розповів про позов компанії, що виробляє вантажні електромобілі, та вважає, що Tesla вкрала у них дизайн.

Це смішно. Вони судяться з нами через зовнішній вигляд вантажівки – але ніхто не купує вантажівку через її зовнішній вигляд.

Про свої плани щодо вантажівок

Ми не дуже замислюємося над цим. Наш фокус – Model 3.

Про реорганізацію

Також винахідник наголосив, що цього місяця в компанії планують провести реорганізацію.

Ми запланували реструктуризацію компанії в цьому місяці, і, будьте впевнені, ми добре підготувалися, щоб цей план виконати. Однак потрібно зазначити, що відносини з партнерами вийшли з-під контролю.

Про те, що буде з капіталізацією компанії

Вибачте, давайте наступне питання. Це дуже нудно.

Про безпілотні авто та ЗМІ

Ілон Маск наголосив, що наразі увагу читачів ЗМІ привертають не успіхи компанії, а її поразки. Ніхто не буде читати про те, які електрокари безпечні, але новина про аварію або якусь невдачу компанії дуже швидко набирає суспільного розголосу.

Зрозуміло, розповсюдження безпілотних автомобілів не позбавить нас від смертей на дорогах, але воно може скоротити кількість катастроф на 50%. Скільки зараз смертельних випадків на дорогах – 1, 1,2 мільйони? І ніхто не пише про них і не читає. Однак коли катастрофа відбувається з безпілотним автомобілем, про це пишуть абсолютно всі. Я міг би сказати, що про це взагалі не треба писати, а треба писати про те, які безпечні безпілотні автомобілі, але люди на це клікати не будуть. І так буде, навіть якщо автономні машини будуть в 10 разів безпечнішими, тобто, якщо замість мільйона смертей на рік у нас буде 100 тисяч.

Читайте також: Проти Tesla подали позов до суду на 2 мільярди доларів

Про початок виробництва Model Y

Маск також наголосив на тому, що в 2020 році його компанія планує запустити виробництво нового електрокара – Model Y.

Швидше за все воно почнеться в 2020 році. І з місцем виробництва ми ще не визначилися.

Про біржу

Голова Tesla дуже бурхливо відреагував на питання про зниження акцій компаній. Він наголосив, що якщо хтось сумнівається в успіху компанії, то може вже продавати облігації.

Мене не цікавлять проблеми трейдерів, абсолютно не цікавлять. Продайте наші акції і не купуйте їх більше. Особливо якщо ви побоюєтеся мінливості. Не журіться про миттєві речі. Фокусуйтеся на довгострокових.