Twitter стає X: Ілон Маск змінив логотип соцмережі
Ілон Маск анонсував відмову від одного з найупізнаваніших брендів світу вчора, 23 липня. Сьогодні ж користувачі по всьому світу можуть бачити новий логотип.
Відтепер сервіс називатиметься просто X. Адреса сайту поки що залишається колишньою, але посилання x.com уже переадресовує на соцмережу.
Дивіться також Twitter працює над інструментами для публікації довгих статей і навіть цілих книг
Прощавай, пташко
Піктограма птаха, яка була символом соцмережі від самого її заснування, відходить у минуле. Таким чином Маск руйнує цілу концепцію, яка лежала в основі філософії бренду. Назва сервісу відсилає нас до щебетання – звуків, які видають птахи. Вони уособлювали собою короткі публікації, тобто твіти. Поки що невідомо, як компанія пропонує називати публікації тепер.
Ще до закриття угоди про купівлю компанії Ілон Маск заявляв, що хотів би зробити з твітера так званий супердодаток – програму, в якій користувачі могли б не просто публікувати свої думки та обмінюватись повідомленнями, а величезний багатофункціональний сервіс на кшталт китайського WeChat: це і соцмережа та месенджер, і платежі (власний гаманець), і покупки, і квитки в кіно, і оплата комунальних послуг, і замовлення таксі, і взаємодія з державою, і багато іншого.
Маск вважає, що стара назва і концепція більше не відображають це бачення майбутнього, тож вирішив змінити назву і логотип свого "додатку для всього", як він називав це раніше. Давно відомо, що мільярдер віддає перевагу бренду "X", мотиви якого можна прослідкувати в багатьох його компаніях.
- Банківський стартап, співзасновником якого він став у 1999 році, називався x.com.
- Його нещодавно анонсоване підприємство з розробки штучного інтелекту – xAI.
- Материнська компанія, яка тепер володіє Twitter, названа X Corp.
- Крім того, не варто забувати й про SpaceX.
Відмова від бренду Twitter може бути ризикованим кроком для Маска. Компанія вже зіткнулася зі значним відтоком рекламодавців, що призвело до втрати понад половини доходів від реклами. Ребрендинг може ще більше відштовхнути рекламодавців. Водночас Маск, можливо, робить ставку на те, що нова назва та ідентичність допоможуть компанії позбутися зв'язку з колишнім керівництвом і рішеннями, прийнятими під його керівництвом, які він завзято критикував.