Вперше в історії: мандрівник хоче проїхати на електромобілі від північного полюса до південного

25 травня 2022, 12:32
Читать новость на русском

Джерело:

Nissan News

Nissan готова надати два електромобілі Ariya британському мандрівнику, який планує подолати відстань у 27 тисяч електромобілів між двома магнітними полюсами Землі.

Зважаючи на все, маршрут Кріса Ремсі, який вже має досвід подорожі Євразією на електромобілі Nissan Leaf протягом 56 днів і протягом 16 тисяч кілометрів, пролягатиме переважно по території Північної та Південної Америк, а завершитися повинен буде в Антарктиді.

Не пропустіть Щасливої дороги у Росії дозволили випуск автомобілів без подушок безпеки та систем ABS

Кросовер Nissan Ariya, на якому поїде Ремсі, штатно володіє повним приводом, але для подолання пересіченої місцевості отримає допрацьовану підвіску, колеса, шини та світлотехніку, а паралельно з цим електромобілем буде пересуватися по тому ж маршруту і стандартний варіант того ж кросовера, який виступає в ролі машини підтримки на території обох Америк.

Очевидно, в Арктиці та Антарктиці Кріс Ремсі пересуватиметься лише на модифікованій версії кросовера без додаткового супроводу.


Ремсі подолає відстань в 27 тисяч кілометрів / Зображення Nissan

Коли відбудеться подорож

Експедиція має стартувати у березні 2023 року з півночі на південь, і якщо вона завершиться успіхом, то це буде перший у світі переїзд між полюсами Землі не лише на електромобілі, а й на будь-якому наземному транспортному засобі.

Машина має подолати різні кліматичні та ландшафтні умови, де температури коливаються на 30 градусів в обидва боки від нуля за шкалою Цельсія, а крижані тороси змінюються піщаними дюнами або вологими тропічними лісами. Для кросовера Nissan Ariya це буде гарним випробуванням та гідною рекламою, у разі успіху заїзду.

Читайте на сайті Електричні вантажівки Tesla Semi вже готові компанія починає приймати замовлення

До новин про електромобілі, нещодавно глава Tesla Ілон Маск вкотре озвучив нову дату запровадження повного автопілота. Нагадаємо, що Tesla вже давно тестує і покроково впроваджує повномасштабну систему допомоги водію. На сьогодні вона вже здатна практично самостійно кермувати, підганяти авто на виклик та паркувати його.

Варто зазначити, що разом з цим Tesla вимагає максимальної уваги водія до роботи автопілота та готовності у будь-який момент перехопити керування транспортом. Водії часто нехтують цією вимогою через що трапляються різні аварії від незначних зіткнень до масштабних автокатастроф з людськими жертвами.