У WhatsApp запустили функцію інтернет-магазину прямо в чатах

11 листопада 2020, 13:10
Читать новость на русском

Розробники WhatsApp розширили функціональність мессенджера, додавши в нього можливість покупки товарів та послуг за допомогою вбудованих форм. Компанія опублікувала тематичний відеоролик, що демонструє оновлені можливості фірмового додатка.

Відповідно до рекламного тизеру, написавши спеціальному чат-боту обраного інтернет-магазину, користувач отримає доступ до онлайн-каталогу прямо у вікні месенджера, повідомляє 24 канал.

Цікаво WhatsApp тестує функцію відеодзвінків для компютерів

Як працює функція

Кнопка "Покупки" полегшує процес для користувачів, які хочуть переглядати каталоги товарів та послуг підприємств, усуваючи необхідність переходити до бізнес-профілю.

Нова кнопка, яка нагадує піктограму вітрини, відразу вказуватиме, що компанія має каталог, і дозволить користувачам отримати до нього доступ одним натисканням.

Вибравши потрібний товар, власнику ґаджета залишиться лише зробити оплату й очікувати доставку за вказаною адресою. Ймовірно на етапі запуску у ролі платіжної системи буде використовуватися Facebook Pay.

Рекламний тизер нової функції, відео:

У WhatsApp зазначають, що кнопка покупок доступна у всьому світі. Вона замінює кнопку голосового дзвінка в інтерфейсі програми у бізнес-профілях. Крім того користувачі все ще можуть здійснювати голосові дзвінки за допомогою кнопки дзвінка, що дозволяє їм вибирати між відео та голосом.