Сервіси Укрзалізниці тимчасово не працювали через збій
- Укрзалізниця зіткнулася з технічними проблемами, що зупинили роботу цифрових платформ для продажу квитків.
- Фахівці оперативно відновили роботу онлайн-сервісів.
Національна залізнична компанія пережила технічні труднощі, які призвели до тимчасового припинення роботи цифрових платформ для продажу квитків. Пасажири могли придбати проїзні документи у звичайних касах на вокзалах, однак згодом роботу сервісів відновили.
Укрзалізниця оголосила про виникнення технічних неполадок у свого інтернет-провайдера, які вплинули на функціонування електронних сервісів, повідомляє 24 Канал з посиланням на телеграм канал компанії.
Дивіться також Свобода в обмін на цензуру: засновник Telegram заявив про тиск з боку спецслужб Франції
Внаслідок збою користувачі втратили можливість використовувати мобільний застосунок для придбання проїзних документів та відвідувати корпоративний веб-ресурс компанії.
Представники Укрзалізниці заявили, що працюють над усуненням проблеми та планують якнайшвидше відновити повноцінну роботу всіх цифрових платформ.
Застосунок видає помилку / Фото 24 Каналу
Водночас компанія наголосила, що пасажири можуть без перешкод купувати залізничні квитки в традиційних касах на залізничних станціях та вокзалах по всій країні.
Оновлено! Станом на 14:02 Укрзалізниця повідомила, що "роботу онлайн сервісів компанії повністю відновлено".