Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок "Нової пошти" за час війни

23 березня 2022, 23:59
Читать новость на русском

Джерело:

"Нова пошта"

Від початку повномасштабного вторгнення Росії, українці стали менше користуватися послугами доставки поштою. Однак зараз знову почали робити онлайн-покупки.

Водночас у компанії зазначають, що з початком російського вторгнення обсяги перевезень знизилися у 20 разів. "Нова пошта" проаналізувала, як змінилася кількість доставок та що українці замовляють онлайн під час війни.

Увага Суперяхта Путіна з золотим туалетом та танцполом-басейном: оприлюднили вражаючі фото

Там зазначили, якщо на другому тижні війни в середньому перевозили 100 – 125 тисяч посилок на день, то з 21 березня зафіксували вже 350 тисяч відправок. З них 60% становлять онлайн-замовлення.

Тобто 200 тисяч товарів на день замовили українці онлайн,
– наголосили у компанії.

Однак все ще у 5 разів менше, ніж було у "довоєнний" період. Утім, зрештою, кількість онлайн-покупок продовжує зростати. 

До слова. До війни компанія доставляла щодня 1 мільйон відправлень, із них 70% – онлайн-замовлення з магазинів. Але перший тиждень повномасштабної війни клієнти відправляли в середньому 50 тисяч посилок на день.

Крім того, клієнти перестали забирати вже доставлені посилки.

Що найчастіше замовляють

Серед найпопулярніших категорій товарів, які замовляють українці через "Нову пошту":

  • одяг;
  • взуття;
  • автотовари та запчастини;
  • товари медичного призначення (зокрема ліки);
  • продукти харчування;
  • косметика;
  • зоотовари.
Довідка. За інформацією компанії, "Нова пошта" вже відкрила 3 600 пунктів обслуговування, з яких 1 800 відділень у кожній області, 1 850 вуличних поштоматів у 16 містах.