Укрзалізниця обіцяє незабаром повернути на рейси двоповерхові потяги Skoda

10 листопада 2021, 14:03
Читать новость на русском

В Укрзалізниці пообіцяли повернути на маршрути двоповерхові потяги Skoda. Наразі в Україні є 2 таких електропоїзди.

Про це розповів глава Укрзалізниці Олександр Перцовський під час форуму "Велике будівництво: нова залізниця".

Важливо Україна та Польща планують запуск надшвидкісних поїздів, які з'єднають Київ та Варшаву

За його словами, обидва двоповерхові поїзди Skoda будуть готові обслуговувати маршрути вже на початку 2022 року. У Києві завершують капітально-відновлювальний ремонт першого поїзда. Також Перцовський окреслив терміни завершення ремонту другого електропоїзда.

Під парканом кілька років стояли двоповерхові Skoda, що полюбилися пасажирам. Ми пообіцяли рік тому, що це зміниться. З цих двох поїздів один вийде на маршрути до кінця 2021 року. Другий вийде на початку першого кварталу 2022 року,
– зазначив глава Укрзалізниці.

Що відомо про ремонт вагонів

  • Ремонт поїздів здійснює ПрАТ "Київський електровагоноремонтний завод". До нього залучені фахівці з різних підрозділів Укрзалізниці, які мають досвід ремонтних робіт саме швидкісних поїздів.
  • У поїздах замінять зношені частини, проведуть антикорозійні роботи, змастять рухомі деталі й поміняють несправне чи пошкоджене обладнання салону.

Куди курсуватимуть електропоїзди

Раніше Укрзалізниця розглядала такі напрями для курсування електропоїздів Skoda:

  • відновлення поїзда №720/719 Київ – Харків – Київ;
  • відновлення поїзда №748/747 Київ – Тернопіль – Київ;
  • організація тактового руху за маршрутом Київ – Вінниця – Київ.

Що відомо про двоповерхові поїзди Skoda?

Їх Україна придбала ще у 2012 році до проведення чемпіонату Європи з футболу. У 2014 році поїзди зламалися і стояли без ремонту два роки. Після цього розв'язання проблеми поїзди використовувалися аж до 2019 року, коли прийшов час для капітального ремонту. Електропоїзд чеської компанії Skoda складається з шести двоповерхових вагонів і має 636 місць, з них 46 – першого класу, 590 – другого. Вони курсували за маршрутом Київ – Харків та Київ – Тернопіль.