Як українському юристу вдалося стати найбільшим у світі виробником охолоджувальної техніки

16 травня 2016, 13:21
Читать новость на русском

Гість нового випуску програми "Як я став" — Ігор Гуменний, засновник, президент компанії UBC Group Українська пивна компанія.

Довідка: Ігор Гуменний – засновник, власник і президент компанії UBC Group. UBC Group з оборотом у кілька сот мільйонів доларів є найбільшим у світі виробником охолоджувальної техніки і керамічних пивних колон. У компанії три заводи і понад 4000 співробітників, 26 філій на основних ринках світу. Зараз до UBC Group входять: UBC Cool, UBC Promo, UBC Engineering, UBC Service, UBC Distribution, "Stargorod".

Як все почалось

Спочатку думав іти працювати в прокуратуру по спеціальності. Але після піврічної практики мені стало дуже нудно, тому вирішив залишитися в аспірантурі. Але утримувати сім'ю було важко.

Я почав цікавитись практикою, ходив у суди і зрозумів, що ніхто не знав елементарних речей, наприклад, як зареєструвати компанію. Також тоді тільки з'явились арбітражні суди, ніхто не знав як там розглядають справи.

Тоді я відкрив компанію, яка займалась юридичними послугами. Клієнтів було багато. Дуже швидко нам вдалося відкрити три офіси.

Новий етап

Така практика давала дуже багато зв’язків. Я бачив ринок, хоча уявлення про ринок тоді не було ніякого, це був радше броунівський рух. І я розумів, що потрібно займатись тим, чим мало хто займається.

Обслуговуючи компанії, я бачив, що майже все було бартерне. За поставки готівкою на той час платили тільки у фуд-індустрії. І ми вирішили, що треба займатись тим, про що інші навіть не знають. Ми почали постачати хміль. Цей продукт був потрібний пивним заводам.

Згодом нам довелось зайнятись дистрибуцією. Основну ставку ми робили на пиво, але разом з ним, оскільки ми вибудовували канали продажів, ми старалися продавати все підряд. У 90-их ринок був хаотичним. Разом з пивом ми бувало постачали і зубну пасту.

Читайте також: Співзасновник "Нової пошти" розповів, як почати успішний бізнес без великих грошей

Захоплення ринку

Коли ми почали поставляти хміль, то побачили, що на заводах немає фільтр-картону, солоду, безлічі інгредієнтів. Ми почали замикати на собі всі товарні поставки, все, що можна було поставляти.

Згодом Україна почала переходити з радянських на європейські технології і ми одразу переорієнтувалися на поставки. На пострадянському просторі у нас ходили цілі кораблі.

У 1998 році у нас уже були офіси у Торонто, Європі та по всій Росії. Але згодом долар впав і почалася жорстка посадка. Та ми адаптувались, а криза стимулювала внутрішнє виробництво.

Саме тоді ми зробили ставку на виробництво обладнання по розливу пива. Такого виробництва не було ніде на пострадянському просторі. Ми побудували завод і поступово замінили імпорт нашим продуктом. І буквально через кілька років ми навпаки почали возити експорт у Польщу.

Філософія життя

У мене 4 дітей. Дві дочки і двоє синів. Звичайно, що це сім’я і я залишу все дітям. Але в компанії мої діти будуть працювати тільки тоді, коли стануть самодостатніми. Основна моя місія, як батька, зробити дітей самодостатніми. Вони мають самі вибрати ту сферу, у якій захочуть самореалізуватись.

Також і українцям я б порадив займатися ділом, яке приносить задоволення. Займатись такою справою, коли не бачиш різниці між роботою і відпочинком, коли робота для тебе і є відпочинком. Щоб коли йдеш у відпустку думати, як би мені швидше повернутися. Коли ви знайдете таку справу, то тоді у вас буде все органічно.

Більше — дивіться у програмі.