Укр Рус
29 грудня, 02:55
2

Китай, Киргизстан та Узбекистан побудують залізницю в обхід Росії

Основні тези
  • Китай, Киргизстан та Узбекистан розпочали будівництво залізниці в обхід Росії, що дасть змогу постачати товари з Китаю до ЄС через Центральну Азію.
  • Залізниця з'єднає Кашгар у Китаї з Андижаном в Узбекистані, проходячи через Киргизстан, з прогнозованою пропускною здатністю 15 мільйонів тонн на рік.
  • Очікується, що залізниця скоротить час доставлення товарів із Китаю до Європи на сім днів, покращуючи логістику та регіональні зв'язки.

Між Китаєм, Киргизстаном та Узбекистаном почалося будівництво залізниці, яка буде обходити Росію. Ця магістраль дасть змогу постачати товари з Китаю через Центральну Азію до країн ЄС.

Про це повідомляє 24 Канал із посиланням на видання Tazabek.

Цікаво Невтішні новини для Путіна: чому Китай буде перевозити вантажі в обхід Росії

Як триває будівництво залізниці з Китаю в обхід Росії

Під час церемонії з початку будівництва залізниці 27 грудня президент Киргизстану Садир Жапаров зауважив, що цей проєкт стане стратегічним об'єктом, який встановить життєво важливий зв'язок між Заходом та Сходом.

Новий залізничний коридор Китай – Киргизстан – Узбекистан стане гілкою південного мосту Євразійського континенту та відкриє доступ до ринків Західної Азії та Близького Сходу. Цей маршрут дозволить доставляти вантажі з Китаю в Киргизстан і Центральну Азію, а звідти – до Туреччини й далі в Євросоюз,
– наголосив киргизький очільник.

Жапаров також підкреслив, що залізничний проєкт посилить регіональні зв'язки та диверсифікує транспортні маршрути, що в кінцевому підсумку підвищить конкурентоспроможність регіону як транзитного вузла.

У чому особливість нової азійської залізниці

Новий залізничний проєкт має з'єднати Кашгар в Сіньцзян-Уйгурському автономному районі Китаю з Андижаном в Узбекистані, проходячи через населені пункти Торугарт, Макмал і Джалал-Абад у Киргизстані. 


Де проходитиме залізниця Китай – Киргизстан – Узбекистан / Фото "Радіо Свободи"

Майбутні плани містять продовження магістралі для з'єднання з іншими країнами Центральної Азії. Звідти вантажі перевозитимуть до Каспійського моря і далі до Туреччини і Європи.

Загальна вартість проєкту становить 4,7 мільярда доларів США. Інвестиційну угоду підписали 20 грудня у Бішкеку між урядом Киргизстану та залізничною компанією "Китай – Киргизстан – Узбекистан". Згідно з умовами угоди, Китай матиме 51% акцій у проєкті, а Киргизстан і Узбекистан – по 24,5% акцій.

Прогнозується, що залізниця зможе обробляти обсяг перевезень у 15 мільйонів тонн на рік, що значно покращить логістику в регіоні. Очікується, що нова магістраль скоротить час доставляння товарів з Китаю до Європи на сім днів, що сприятиме підвищенню ефективності торгівельних маршрутів.