В Україні закрились понад 1200 агропідприємств з початку повномасштабного вторгнення

28 листопада 2024, 09:29
Читать новость на русском

Початок 2022 року видався для українського бізнесу дуже складним: підприємства не шукали працівників, а люди не влаштовувались на роботу. Загалом за 1000 днів українські підприємці витримали й подолали доволі серйозні виклики, продовжуючи розвиватись.

Агросектор – один з найбільш постраждалих

На початок повномасштабної війни загальні втрати України, за оцінками МВФ, складали 35% від ВВП, багато компаній припинили роботу або евакуювалися, передає 24 Канал із посиланням на Oboz.ua. Так, із 2022 року по перший квартал 2024 року в Україні закрилося 1261 аграрне підприємство – це один із секторів, який постраждав найбільше.

Читайте також Російські окупанти планують "націоналізувати" на Луганщині понад 300 гектарів сільгоспземлі

Втім, попри ракетні обстріли і проблеми з електропостачанням та логістикою, кількість фізичних осіб підприємців лише за останній рік зросла на 12%, а за жовтневим опитуванням НБУ, сам український бізнес позитивно оцінює перспективи своєї економічної діяльності. Підприємці почуваються впевненіше. Українські підприємці шукають і знаходять рішення навіть у надскладних умовах.

Українські бренди також ростуть разом із бізнесом ці 1000 днів. Вони несуть світу наше бачення якості та клієнтського сервісу, який зазвичай на дуже високому рівні.

Важливо! Це підтверджують і цифри: кількість компаній, які почали працювати з міжнародними ринками, зросла з 4% до 17% у 2023 році. Ще 14% підприємств планували розширення бізнесу, а 27% розглядали можливість виходу на нові ринки у цьому році.

Згідно з даними уряду, лише до 2023 року український бізнес отримав 4 мільярди євро від міжнародних партнерів, що включає як пряме фінансування, так і гранти, кредитні ризики та страхування воєнних ризиків

Як підприємцям вдалося залучити допомогу партнерів

Отримання такої підтримки вимагає не лише сильних аргументів та професійної підготовки, але й уміння правильно представляти свої проєкти на міжнародній арені. Доларом платять лише за реальні досягнення, за вміння адаптуватися, брати відповідальність і працювати на результат. А для українських підприємців вимоги ще вищі, бо все це вони роблять під обстрілами.