Авіакатастрофа МАУ в Ірані
Сім'ї загиблих пасажирів літака, збитого Іраном, вийшли на мітинг у Тегерані: їх розігнали
"Лапає цього Лаврова, цілується в десна", – Данілов красиво розніс ООН
Іран продовжує ігнорувати претензії України щодо катастрофи літака МАУ, – МЗС
Катастрофа МАУ: Іран офіційно відреагував на позов України до Міжнародного суду
Катастрофа МАУ: Україна та ще 3 країни офіційно подали позов проти Ірану
Україна подає до суду ООН позов проти Ірану за збиття літака МАУ
Збиття українського Boeing 737 у 2020 році: в Ірані засудили 10 військових ППО
Самі все знають, – Попович про "допомогу" Ірану з розслідуванням та приклад зі збитим Boeing
"Мопед не мій": чим небезпечні Shahed-136 і як у Росії вони стали "Геранню"
Право вето або ядерні технології: що Путін міг пообіцяти Ірану за ракетну допомогу
1000 днів після авіакатастрофи МАУ: чого Україна та ще 3 країни вимагають в Ірану
Україні потрібно бути жорсткішою щодо Ірану, поки там не зміниться режим, – Чалий
МАУ подала позов проти Ірану через збиття пасажирського "Боїнга"
Уранці 8 січня в Ірані розбився літак української авіакомпанії МАУ. Він впав невдовзі після вильоту з аеропорту в Тегерані. На борту перебували 176 людей: 167 пасажирів та 9 членів екіпажу. Усі вони загинули.
Серед загиблих 11 українців – 9 членів екіпажу і 2 пасажири. Більшість інших загиблих – громадяни Ірану.
Перша версія аварії, яку підтримала влада Ірану – несправність двигуна. У МАУ одразу висловили сумнів щодо такої причини катастрофи. Літак Boeing 737 був досить новим – 2016 року виробництва, останнє техобслуговування він пройшов напередодні – 6 січня 2020 року.
Насправді літак розбився після того, як в нього влучили ракети протиповітряної оборони Ірану. Це підтвердила влада країни через три дні після катастрофи – 11 січня. Через те, що Іран збив пасажирський літак та довго приховував цю інформацію, у країні спалахнули масові протести.