"Будуть позитивні новини": полковник ЗСУ припустив, коли Україні можуть надати авіацію
Для того, щоб остаточно вибити ворога з наших земель, Україні вкрай потрібна авіація. Мовиться, зокрема, про F-15 та МіГ-25.
Є позитивні новини, які поки не виходять у великий інформаційний потік. Про це 24 каналу сказав військовий експерт, льотчик-інструктор та полковник запасу ЗСУ Роман Світан.
Варте уваги У США знову заговорили про надання Україні літаків: чим вони кращі за радянські
Які літаки може отримати Україна
Очевидно, що Німеччина не готова передавати МіГ-25. Як стверджує Світан, їх нам можуть передати країни колишнього "Варшавського договору" – Польща, Словаччина та інші. Наразі тривають перемовини щодо передачі запчастин та самих машин.
Що буде з Бахмутом? / Шольц здивував заявою / ЗСУ отримають авіацію: дивіться відео
Ба більше, наша держава може претендувати на американські F-15. Світан вважає, що невдовзі вони можуть опинитися в Україні.
З Окінави (Японія) до США перекидають 44 та 67 ескадрильї F-15S, F-15С, F-15D. Я думаю, ці дві ескадрильї – а це понад 30 літаків – можуть бути передані Україні,
– припускає льотчик-інструктор.
Річ у тім, пояснює він, що ці літаки до 2025 року мають бути виведені з експлуатації. Проте до цього часу вони можуть виконувати бойові завдання в Україні. Наші льотчики готуються літати на цих літаках. Військовий експерт переконаний, що незабаром питання отримання авіації матиме позитивні зрушення, однак, найімовірніше, ближче до лютого.
Коли Україна отримає західні винищувачі: думка оглядача
- Головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний у The Economist перерахував потреби України й сказав, що не говорить про F-16. Розміщення цих винищувачів не є настільки реалістичним, як отримання ЗРК.
- Як зауважує військово-політичний оглядач групи "Інформаційний спротив" Олександр Коваленко, для F-16 необхідно готувати аеродроми та інфраструктуру. Однак ці об'єкти неминуче стануть цілями для ракетних обстрілів з боку росіян.
- Реалістичним є розміщення F-16 на аеродромах інших країн, які межують з Україною. Проте виникає інше питання – підготовка пілотів. На це потрібно більше, ніж пів року. Тож використання цього компонента, акцентує Коваленко, можливе не раніше другої половини 2023 року.