Бензин, ремонт та манікюр: які послуги цікавили українців найбільше під час активної війни

26 вересня 2022, 16:05
Читать новость на русском

З березня по серпень 2022 року українці найчастіше шукали послуги з будівництва, ремонту та транспортних перевезень. Крім того, під час активної війни люди не нехтували процедурами для краси та здоров'я.

Про це свідчить аналітика платформи Olx щодо тенденцій у напрямках пошуку сервісів та послуг онлайн. Бізнес 24 передає деталі.

Зверніть увагу Google виділила 6 тисяч стипендій для українських підприємців та працівників

Які послуги та сервіси українці шукали найчастіше

Найбільше протягом активної фази війни, за відгуками на платформі Olx, українські користувачі цікавилися такими послугами та сервісами:

  • будівництво, ремонт та прибирання – 2,9 мільйона відгуків;
  • перевезення і транспортні послуги – 2,4 мільйона відгуків;
  • сировина та матеріали – 2,2 мільйона;
  • послуги для краси та здоров'я – 2,2 мільйона;
  • автомобільні та мотопослуги – 1,9 мільйона.

У категорії "Сировина та матеріали" з березня по червень 2022 року найбільше запитів українців було щодо бензину – понад 360 тисяч пошуків, при цьому пік припав саме на червень. Тим часом дизельним пальним цікавились 173 тисячі разів, а найпопулярнішим запит був у травні, через брак дизелю на ринку.

У розділі "Авто/мото послуги" впродовж усього періоду стабільно високим був попит на оренду авто – 164,5 тисячі пошуків. Також протягом квітня – травня українці шукали послуги з пригону авто – 54 тисячі запитів, адже саме у ці місяці ще діяло нульове розмитнення.

До речі Два місяці без нульового розмитнення: як змінився авторинок за цей час

Пасажирські перевезення були популярними у березні та квітні – 36 тисяч запитів, а ось вантажні перевезення українці загалом під час активної війни шукали 159 тисяч разів, окрім одного місяця, – травня.

Попри повномасштабну війну, користувачі платформи також не забували про красу та здоров'я – у розділі "Бізнес та послуги" активно цікавилися манікюром у березні, грумінгом собак та котів у червні, а ще нарощуванням вій у серпні.

До слова, порівняно з минулим роком, війна загалом різко змінила вподобання українців – наприклад, у квітні – травні 2021 року лідерами запитів були послуги медсестер, ремонту квартир та холодильників, встановлення парканів та натяжних стель. Незмінним залишився лише попит на б'юті-процедури.