Coca-Cola розповіла, чому реєструє товарні знаки в Росії

14 червня 2024, 16:02
Читать новость на русском

Coca-Cola пояснила, чому почала реєструвати товарні знаки в Росії, хоча й вийшла з російського ринку. Компанія заявила, що подані заявки на реєстрацію товарних знаків у Росії призначені для збереження інтелектуальних прав.

Яка позиція Coca-Cola

Компанія виправдовує це тим, що треті сторони в усьому світі прагнуть скористатися репутацією продуктів Coca-Cola.

Читайте також Українські стартапи отримають 100 тисяч доларів від Google: які проєкти відібрали

Водночас Coca-Cola Ukraine підкреслила, що станом на 14 червня 2024 року бізнес Coca-Cola в Росії залишається зупиненим.

Активи інтелектуальної власності мають високу цінність і важливе значення для компанії Coca-Cola, і ми постійно вживаємо заходів для покращення та зміцнення цих активів у всьому світі. Подані заявки в Росії призначені для збереження наших прав на товарні знаки. Наш бізнес у Росії було зупинено у 2022 році,
– йдеться у відповіді компанії на запит видання "Економічна правда".

Також повідомляється, що реєстрація відповідає стратегії компанії, яка передбачає послідовне здійснення заходів для захисту інтелектуальної власності Coca-Cola.

Ми вживаємо цих заходів для захисту наших брендів і торгових марок, послідовно зміцнюючи права на нашу інтелектуальну власність. Наш бізнес у Росії залишається призупиненим,
– йдеться в повідомленні.

Контекст

The Coca-Cola Company надіслала три заявки на реєстрацію товарних знаків у Росії, серед яких:

  • Coca-Cola
  • Sprite
  • Fanta

Ці заявки, подані ще у квітні, були виявлені в базі даних Федеральної служби з інтелектуальної власності Росії.

Зауважте! Варто зазначити, що відповідно до російського законодавства, торгові марки, які не використовуються протягом трьох років, можуть бути анульовані. Аліна Акіньшина, генеральний директор Online Patent в Росії, повідомила, що такі популярні бренди, як Coca-Cola, Sprite і Fanta, були виведені з ринку у 2022 році.

Внаслідок цього їх правова охорона потенційно може бути припинена раніше, ніж у 2025 році. Акіньшина зазначила, що Coca-Cola вживає проактивних заходів, подаючи заявки до Роспатенту, щоб захистити права на свої основні бренди.

До слова! Російські експерти з патентного права припустили, що заявки на реєстрацію бренду Coca-Cola можуть свідчити про потенційне повернення компанії на російський ринок у майбутньому.