Замість зайця – ведмідь: Duracell повертається в Росію, але з іншою назвою
Компанія Duracell повертається на російський ринок, але з іншою назвою та брендуванням. Її продукція буде вдвічі дорожчою. Компанія сплачуватиме податки у бюджет країни-агресорки, з яких потім купують зброю для знищення українців.
Радник голови Офісу Президента України Михайло Подоляк заявив 24 Каналу, що потрібно далі тиснути на міжнародну спільноту. Це абсолютно неприйнятна ситуація.
Читайте також Подарунки інфлюенсерам та продаж продукції: що не так з виходом L'Oréal з Росії
"Вони спокійно почуваються, повертаючись на ринок Росії, беручи на себе зобов'язання платити податки в бюджет, щоб ці податки направлялися на зброю для знищення українців. Це абсолютно неприйнятна ситуація, ми маємо з нею щось робити та далі продовжуватимемо тиснути на міжнародну спільноту, щоб вона перестала гратись в лицемірство", – наголосив посадовець.
Зверніть увагу! Виробник батарейок та акумуляторів Duracell повернеться у Росію під новою назвою наприкінці вересня. Продукція продаватиметься під брендом Opticell. Зміниться і брендування – місце звичного кролика займе рудий ведмідь. Зазначається, що ціни на батарейки Opticell зростуть у два рази.Корупційні премії для компаній
Михайло Подоляк підкреслив, що є санкції щодо певних громадян чи компаній з російською юрисдикцією. Для компаній споживчої галузі санкцій немає. Понад тисяча компаній, які виготовляють товари для споживацького ринку, працюють в Росії. Щорічно вони сплачують податків на 4 мільярди доларів.
Сьогодні на російському ринку залишаються працювати компанії, бо там преміальний сегмент. Через те, що Росія закрита країна, ціни вищі на 15 – 30 % від загальних цін по глобальному ринку. Там, до речі, багато корупційних премій для того, щоб залишатись працювати. Там чудово для людей, які не мають особливих емпатійних внутрішніх стрижнів,
– пояснив радник голови ОПУ.
Подоляк про повернення Duracell на російський ринок: дивіться відео
Міжнародні компанії на ринку Росії: останні новини
- Німецький бренд Hugo Boss повідомив про рішення залишитися на російському ринку. Як йдеться у звіті компанії за перше півріччя 2023 року, бренд прийняв рішення продати увесь свій роздрібний бізнес на території Росії. Натомість Hugo Boss кине усі сили на гуртові постачання своєї продукції окупантам.
- Французький гігант L'Oréal публічно засудив війну в Україні й передав гроші, аби допомогти українським біженцям. Далі заявив про припинення комерційної діяльності у Росії, однак на ділі все зовсім інакше.
- Після початку повномасштабного вторгнення алкогольна компанія Bacardi не лише не пішла з російського ринку, а й наростила імпорт та збільшила прибуток, автоматично збільшивши виплати до російського бюджету. НАЗК повідомило про те, що відтепер компанія Bacardi перебуває у переліку міжнародних спонсорів війни.