Бренд Gucci під ударом: чому падіння прибутків в Азії обвалило акції бренду

21 березня 2024, 08:53
Читать новость на русском

Джерело:

CNBC

Після інформації про падіння прибутків в Азії, що потягнули за собою європейські бренди люксових товарів, акції власника бренду Gucci обвалились. Також у компанії очікують на зниження прибутків.

Обвал акцій Gucci

На тлі падіння прибутків в Азії, акції Kering, що володіє люксовим брендом Gucci, обвалились на 14%. Додамо, що Kering потягнула вниз акції інших брендів люксових товарів, таких як LVMH і Hermes, хоча вони залишаються стійкішими перед економічними труднощами.

Читайте також  Мрія чи реальність: чи можливе відновлення авіарейсів з України

  • Після відкриття торгів акції Kering опинилися на останньому місці в індексі Stoxx 600.
  • Акції LVMH, Christian Dior і Hermes впали більш ніж на 2% на початку торгів, тоді як акції Burberry знизилися на 5,7%.
  • Акції Kering 20 березня до 8:30 ранку за лондонським часом впали на 14,3%.
Цікаво! Видання Bloomberg зауважило, що падіння акцій Gucci стало найбільшим для компанії з 1992 року, знизивши ринкову вартість Kering на 7,6 мільярдів доларів. 

Падіння продажів 

Також у компанії попередили про можливе падіння продажів Gucci на 20% у І кварталі через зниження прибутків в Азії. Це падіння зумовило загальне зниження доходів групи на 10% за перші три місяці 2024 року.

Що відомо про Gucci

Французький дім моди належить конгломерату Kering (колишній Pinault-Printemps-Redoute (PPR)) і є другою найбільшою за обсягами продажів модною компанією після LVMH.
Також зауважимо, що конгломерат Kering не вийшов з Росії, а лише скоротив діяльність на ринку агресорки.