Корейська Kia може повністю закрити бізнес у Росії, – Bloomberg
Джерело:
BloombergПівденнокорейський автовиробник Kia може повністю закрити свій бізнес у Росії, якщо нестабільність у країні-агресорці на тлі тривалої війни в Україні продовжить зростати. Про це заявив виконавчий віцепрезидент корпорації Ву Джон Джу 25 жовтня.
Як пише видання Bloomberg, Kia розглядає повний вихід з російського ринку, як найгірший сценарій розвитку подій. Це відбувається на тлі того, що показник продажів корпорації у країні-агресорці цьогоріч впав майже на дві третини проти минулого року, зокрема, через неможливість імпортувати авто, виготовлені за кордоном.
Читайте також Як не втратити клієнтів під час війни: поради бізнесу
Kia може повністю вийти з російського ринку
Заяву про ймовірний повний вихід з Росії віцепрезидент Kia зробив під час оголошення звіту про операційний прибуток компанії за третій квартал поточного року. Показники виявилися значно меншими, ніж у середньому прогнозували аналітики.
Якщо ви запитаєте у мене про один негативний фактор для продажів, то я назву те, що нестабільність у Росії може прискоритися у наступному році, а сам автомобільний ринок може повністю призупинитися на певний час. Ми роздумуємо над рішенням про те, щоб займатися лише післяпродажним обслуговуванням авто, оскільки фактично не маємо змоги постачати туди (у Росію – ред. 24 канал) автомобілі,
– заявив Ву Джон Джу.
До слова, продажі Kia у Росії цьогоріч впали майже на 65%, коли по всьому світу середній показник для компанії склав лише мінус 4,1%. Віцепрезидент корпорації зазначив, що збої у ланцюжках постачання у Росії й Китаї очікувано триватимуть до кінця року.
Південнокорейська корпорація досі виробляє свої авто на заводі у Санкт-Петербурзі, яким керує дочірня компанія Hyundai Motor Co. За даними Bloomberg, російські потужності здатні випускати до 200 тисяч авто щороку, й на заводі працює близько 2 200 співробітників.
Зауважимо, що минулого року Kia була другим за популярністю автомобільним брендом у Росії після "АвтоВАЗ", з часткою продажів у 12% від усього російського авторинку. На третьому місці тоді опинилась Hyundai з часткою в 11%.