Через вихід з ринку іноземних виробників: росія масово розбирає свої криголами на деталі
Завдяки санкціям та виходу західних компаній з ринку росії, не лише авіаційна, а й суднобудівна галузь країни-агресорки потерпає від серйозного дефіциту деталей. "Роспромпорт" змушена використовувати частину кораблів, як донорів запчастин для інших суден.
Зокрема, невдовзі жертвою "корабельного канібалізму" стане криголам "Єрмак" – деталі з нього використають для ремонту корабля "Красін". Про це офіційно заявив заступник генерального директора "Роспромпорт" Василь Стругов, передає Бізнес 24.
Читайте також Найбільший переробник соняшника покинув російський ринок: продав свій завод і всі бренди
Донорами стали одразу 22 судна
За словами Стругова, обидва "Єрмак" і "Красін" були побудовані на фінській корабельні на замовлення російського "Судноімпорту". Тепер же один з них стане донором для іншого.
Розбиранням судна займуться дві компанії з Санкт-Петербурга. Вони знімуть із "Єрмака" понад 700 одиниць обладнання,
– зазначається у повідомленні.
Представник "Роспромпорту" заявив, що завдяки списанню "Єрмака" вдасться підтримати технічну готовність криголама "Красін". Загалом же до флоту компанії входять трохи менше ніж 300 суден, з яких використовують 268, – вони обслуговують 65 портів у 24 регіонах росії.
Стругов зазначає, що 22 судна, які не перебувають в експлуатації, допомогли "Роспромпорту" не припиняти діяльності з лютого цього року. Компанія буцімто й так планувала їх списати, проте топменеджер підприємства зізнається, що це – розв'язання проблеми лише у короткотерміновій перспективі.
Вони (22 судна компанії – ред. 24 канал) стали суднами-донорами, що тут приховувати… Зрозуміло, що за цей короткий період донори рано чи пізно закінчаться. Насправді, номенклатура тих запчастин та агрегатів, які на суднах-донорах є в наявності, вона недостатня – з ринку пішли виробники,
– визнав Стругов.