Найуспішніший NFT-бренд: як Nike випередив Dolce & Gabbana, Tiffany та Gucci

24 серпня 2022, 09:14
Читать новость на русском

Джерело:

Dune Analytics

NFT-проєкти компанії Nike принесли майже 2 мільйони доларів. Завдяки чому американський виробник взуття випередив в рейтингу такі відомі компанії, як Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci. Які колекції принесли найбільші роялті, читайте далі.

Скільки заробили Nike на NFT-проєктах

Згідно з даними Dune Analytics, NFT-проєкти принесли компанії Nike понад 185 мільйонів доларів, що у сім разів більше, ніж дохід Dolce & Gabbana, котрий на другій сходинці. Загалом з токенами бренду спортивного взуття було здійснено понад 67 тисяч транзакцій. 

Читайте також Що таке GEO Pay та чому ним варто користуватися вже зараз

Цікаво! Конкурент спортивний бренд Adidas вийшов на п'яте місце із загальним доходом у 10,95 мільйона доларів.

Дохід від первинних та вторинних продажів

Від первинних продажів цифрових колекцій Nike отримав 93 мільйонів доларів та 92 мільйонів доларів – у вигляді роялті. Обсяг транзакцій від вторинної торгівлі склав 1,29 мільярда доларів.

Найбільші роялті Nike принесли такі колекції:

  • CloneX – 38,9 мільйона доларів,
  • MNLTH – 24,2 мільйона доларів,
  • Mint Vial – 15 мільйонів доларів.

Прибуток компаній від NFT-проєктів / Скриншот з Dune Analytics

Що таке NFT

NFT (абревіатура від англійської "non-fungible token") – це одиниця даних у цифровій книзі, що називається блокчейном, де кожен NFT може представляти унікальний цифровий елемент, і тому кожен з них не взаємозамінний. Іншими словами – це інформація, яка має цінність у криптовалюті. NFT зазвичай створюються шляхом завантаження на аукціон файлів, наприклад, цифрових ілюстрацій.

Зверніть увагу! Компанія Nike заявила 3 ​​березня, що зупиняє роботу всіх магазинів на території росії, через цинічну війну на території України. А вже в червні стало відомо, що американська компанія залишає ринок країни-агресорки.