Укр Рус
22 жовтня, 12:41
2

Labubu приніс Pop Mart рекордні прибутки: скільки заробила компанія лише за два місяці

Основні тези
  • Pop Mart International Group Ltd. повідомив про зростання доходів на 250% у третьому кварталі 2025 року завдяки популярності іграшок Labubu.
  • Попри рекордні показники продажів, експерти попередили про спад попиту на Labubu, що призвело до втрати близько 13 мільярдів доларів капіталізації у вересні.

Китайський виробник іграшок Pop Mart International Group Ltd. повідомив про зростання доходів на 250% у третьому кварталі 2025 року, передусім завдяки популярності іграшок Labubu.

Продажі компанії зросли?

З липня по вересень компанія зафіксувала рекордні показники на всіх ринках, пише Bloomberg, інформує 24 Канал. Зокрема, продажі за кордоном підскочили на 370%, а в Китаї – на 190%.

Дивіться також Люксові речі з Labubu: стратегія на мільйони чи небезпека для відомих брендів 

Найбільше зростання Pop Mart продемонструвала на західних ринках: 

  • у США виторг збільшився на 1270%,
  • у Європі – на 740%,
  • в Азійсько-Тихоокеанському регіоні – на понад 170%.

Зауважте. Бум продажів триває з другої половини 2024 року, коли компанія запустила популярну серію мініфігурок Labubu. Поп Mart розраховує завершити рік із доходом понад 20 мільярдів юанів (2,8 мільярдів доларів), а керівник компанії Ван Нін заявляв, що план у 30 мільярдів юанів "цілком досяжний".

Популярність Labubu згасає?

Втім, експерти попередили, що попит на Labubu поступово спадає. У вересні Pop Mart уже втратила близько 13 мільярдів доларів капіталізації – інвестори побоюються, що "ляльковий бум" добігає кінця.

Раніше експерти уже пояснювали, що частково вартість бренду трималась завдяки перепродажам на вторинному ринку. Річ у тім, що люди були готові платити більше за колекційні випуски чи рідкісні моделі фігурок. 

Що відомо про Labubu?

  • Labubu створив ілюстратор Касінг Лунг. Фігурки стали хітом на ринку колекційних іграшок завдяки співпраці з Pop Mart, яка адаптувала його у формат "сліпих коробок".
  • Формат blind-box поєднує елемент азарту та спонукає до покупок знову і знову. Власне, цей формат зробив Labubu однією з найуспішніших серій, принісши Pop Mart 410 мільйонів доларів.

Часті питання

Як зросли продажі компанії Pop Mart у різних регіонах?

З липня по вересень Pop Mart зафіксувала рекордні показники на всіх ринках. Продажі за кордоном підскочили на 370%, а в Китаї — на 190%. У США виторг збільшився на 1270%, у Європі — на 740%, в Азійсько-Тихоокеанському регіоні — на понад 170%.

Яка популярна серія продукції сприяла зростанню продажів Pop Mart?

Бум продажів триває з другої половини 2024 року, коли компанія запустила популярну серію мініфігурок Labubu. Це сприяло значному зростанню доходів Pop Mart.

Які побоювання висловлюють експерти щодо майбутнього попиту на продукцію Pop Mart?

Експерти попередили, що попит на Labubu поступово спадає. У вересні Pop Mart уже втратила близько 13 мільярдів доларів капіталізації, оскільки інвестори побоюються, що "ляльковий бум" добігає кінця.