Продажі компанії зросли?

З липня по вересень компанія зафіксувала рекордні показники на всіх ринках, пише Bloomberg, інформує 24 Канал. Зокрема, продажі за кордоном підскочили на 370%, а в Китаї – на 190%.

Дивіться також Люксові речі з Labubu: стратегія на мільйони чи небезпека для відомих брендів

Найбільше зростання Pop Mart продемонструвала на західних ринках:

  • у США виторг збільшився на 1270%,
  • у Європі – на 740%,
  • в Азійсько-Тихоокеанському регіоні – на понад 170%.

Зауважте. Бум продажів триває з другої половини 2024 року, коли компанія запустила популярну серію мініфігурок Labubu. Поп Mart розраховує завершити рік із доходом понад 20 мільярдів юанів (2,8 мільярдів доларів), а керівник компанії Ван Нін заявляв, що план у 30 мільярдів юанів "цілком досяжний".

Популярність Labubu згасає?

Втім, експерти попередили, що попит на Labubu поступово спадає. У вересні Pop Mart уже втратила близько 13 мільярдів доларів капіталізації – інвестори побоюються, що "ляльковий бум" добігає кінця.

Раніше експерти уже пояснювали, що частково вартість бренду трималась завдяки перепродажам на вторинному ринку. Річ у тім, що люди були готові платити більше за колекційні випуски чи рідкісні моделі фігурок.

Що відомо про Labubu?

  • Labubu створив ілюстратор Касінг Лунг. Фігурки стали хітом на ринку колекційних іграшок завдяки співпраці з Pop Mart, яка адаптувала його у формат "сліпих коробок".
  • Формат blind-box поєднує елемент азарту та спонукає до покупок знову і знову. Власне, цей формат зробив Labubu однією з найуспішніших серій, принісши Pop Mart 410 мільйонів доларів.