28 березня,
18:03
Shell залишилася найдорожчим нафтогазовим брендом світу
Основні тези
- Shell є найдорожчим нафтогазовим брендом у світі з вартістю 50,3 млрд доларів, обійшовши Saudi Aramco.
- Shell продовжує лідерство завдяки стабільності бренду та корпоративній стратегії, за словами старшого директора Brand Finance.
- У рейтингу також відзначені Saudi Aramco, PetroChina, Sinopec та bp plc за їхніми вартостями.
- Катарська компанія Qatar Energy показала найстрімке зростання вартості бренду на 82%, до 3,2 млрд доларів, завдяки успішній інтеграції Qatargas.
Джерело:
Brand FinanceБритано-нідерландська енергетична компанія Shell зберегла лідерство у списку найдорожчих нафтогазових брендів світу. Її вартість зросла за рік на 4%.
Shell – найдорожчий нафтогазовий бренд світу
Вартість Shell складає 50,3 мільярда доларів у той час, як Saudi Aramco лише 46,1 мільярда доларів. Таким чином нафто-газова компанія зберегла лідерство у рейтингу найдорожчих світових брендів.
Читайте також Всі мають платити порівну чи ні: уряд схвалив законопроєкт про нові акцизи на пальне
Shell продовжує утримувати статус провідного нафтогазового бренду у світі, що наголошує на прикметній стабільності бренду, незважаючи на питання щодо довгострокової корпоративної стратегії компанії,
– зазначив старший директор Brand Finance Савіо Д'Соуза.
Що відомо про Shell
Shell – глобальна група енергетичних та нафтохімічних компаній, яка діє в понад 70 країнах, а загальний штат становить 93 тисячі працівників. Компанія спеціалізується на виробництві пального, а також інвестує в розвиток енергетики (зокрема низьковуглецевої, а також у вітрову і сонячну) та нові види пального для транспорту (серед них удосконалене біопальне й водень).Shell Mobility увійшла на український ринок у 2007 році
Хто ще потрапив до рейтингу
- Друге місце в рейтингу посідає Saudi Aramco – 46,1 мільярда доларів.
- Третє – PetroChina чию вартість оцінюють у 28,5 мільярдів доларів.
- Четверте – Sinopec, 26,7 мільярда доларів.
- На п'ятій сходинці опинилась bp plc – 18,5 мільярдів доларів.