Shell залишилася найдорожчим нафтогазовим брендом світу

28 березня 2024, 18:03
Читать новость на русском

Джерело:

Brand Finance

Британо-нідерландська енергетична компанія Shell зберегла лідерство у списку найдорожчих нафтогазових брендів світу.  Її вартість зросла за рік на 4%.

Shell – найдорожчий нафтогазовий бренд світу

Вартість Shell складає 50,3 мільярда доларів у той час, як Saudi Aramco лише 46,1 мільярда доларів. Таким чином нафто-газова компанія зберегла лідерство у рейтингу найдорожчих світових брендів. 

Читайте також  Всі мають платити порівну чи ні: уряд схвалив законопроєкт про нові акцизи на пальне

Shell продовжує утримувати статус провідного нафтогазового бренду у світі, що наголошує на прикметній стабільності бренду, незважаючи на питання щодо довгострокової корпоративної стратегії компанії,
– зазначив старший директор Brand Finance Савіо Д'Соуза.

Що відомо про Shell

Shell – глобальна група енергетичних та нафтохімічних компаній, яка діє в понад 70 країнах, а загальний штат становить 93 тисячі працівників. Компанія спеціалізується на виробництві пального, а також інвестує в розвиток енергетики (зокрема низьковуглецевої, а також у вітрову і сонячну) та нові види пального для транспорту (серед них удосконалене біопальне й водень). 
Shell Mobility увійшла на український ринок у 2007 році

Хто ще потрапив до рейтингу

  • Друге місце в рейтингу посідає Saudi Aramco – 46,1 мільярда доларів.
  • Третє – PetroChina чию вартість оцінюють у 28,5 мільярдів доларів.
  • Четверте – Sinopec, 26,7 мільярда доларів.
  • На п'ятій сходинці опинилась bp plc – 18,5 мільярдів доларів.
Цікаво! Найстрімкіше зростання вартості бренду продемонструвала катарська держкомпанія Qatar Energy. Він зріс аж на 82% за рік. Таким чином наразі вартість оцінюється у 3,2 мільярда доларів. Такий підйом став наслідком успішної інтеграції Qatargas.