Rozetka відкрила вдвічі більше франчайзингових точок, ніж минулого року: скільки ще у планах
Компанії Rozetka вдається швидко розширювати географію своїх точок. Показники вже суттєво перевищили ті, які були минулого року.
Rozetka збільшує кількість точок видачі
Найбільшому онлайн-ритейлеру України вдається швидко розширювати межі своєї франшизи, передає 24 Канал. Цей напрямок бізнесу компанія запустила у 2020 році, і з того часу змогла досягнути чималих успіхів.
Цікаво Ера даних: що бізнес повинен знати про клієнта
До лютого 2022 року загалом в України працювали 54 франчайзингові точки Rozetka. Після повномасштабного вторгення в тому ж році за франшизою вдалося відкрити ще 23 точки.
Щотижня нам надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок: як від потенційних франчайзі, так і тих, з якими вже давно працюємо. У планах Rozetka відкрити ще 11 — 14 точок за франшизою до кінця 2023 року,
– розповів Олександр Коваленко, директор з розвитку Rozetka.
Цього року справи пішли ще краще, вже зараз компанія повідомляє про 40 пунктів видачі. Тобто зараз мережа складається із 116 франчайзингових точок.
Сміливість – ознака успішних людей, які не женуться за трендами, а створюють їх. Зі Škoda Kamiq ви відчуєте це повною мірою! Завдяки емоційному дизайну компактний кросовер виділяється із загального потоку машин, а комфортний інтер’єр та продумані функції зроблять пересування міськими джунглями приємною забавою, навіть у понеділок чи в години пік.Вдається відновлювати пункти, які були зруйнованими росіянами. Також бізнес активно розвивається у Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях.
У чому секрет успіху
У компанії кажуть: швидко зростати можна завдяки налагодженим та автоматизованим бізнес-процесам. Також важливу роль відіграє стабільний дохід.
Загалом ритейлеру вдалося відкрити 416 точок видачі товарів у 122 населених пунктах України.