Робота з даними стала невід'ємною частиною будь-якого бізнесу, повідомляє 24 Канал. Разом зі Škoda розповідаємо про те, чому дані важливі для підприємців та що саме потрібно знати про своїх клієнтів.

Читайте також Інвестиції у команду: чому це вдале рішення для розвитку бізнесу

Чому дані – це важливо

Бізнес – це насамперед про рішення. Для того, щоб вони були ефективними та своєчасними, потрібно мати якісний матеріал для того, аби їх приймати. Саме тут на допомогу приходить збір та аналіз великої кількості даних. Інтуїція – це добре, але коли вона ґрунтується на реальних показниках, а не нагадує тиканням пальцем у небо.

Якісна аналітика = правильні рішення / Фото Unsplash

Дані також дозволяють розуміти тенденцію ринку та вподобання клієнтів. Це одна з найбільших конкурентних переваг, на якій точно не варто економити, щоб не опинитися позаду інших гравців. Також можна порівняти можливості свого продукту з тим, що потрібно користувачам у режимі реального часу, та першим запропонувати послугу чи надати додаткової цінності своєму товару.

Ще один важливий аспект – персоналізація пропозицій для клієнта. Адже усі люблять увагу. Вигідна покупка до Дня народження, варіант подарунка для другої половинки, повідомлення про знижку на улюблені товари – тут можливо втілити усе, на що здатен ваш маркетинговий геній.

Робота з даними – шлях до успіху / Фото Unsplash

Також набагато легше працювати з оптимізацією: ланцюжки постачань, робочі процеси, шлях товару від прилавка до клієнта, швидкість пропозицій для ринку – ресурси будуть не тільки зекономлені, а й працюватимуть ефективніше. Тут прямий зв'язок зі зростанням перспектив та прибутків можуть побачити навіть ті, хто ще не почав свій шлях у підприємництві. Адже великі дані дозволяють отримувати швидкий фідбек від ринку, аналізувати його динаміку та закривати потреби клієнтів у максимально швидкі терміни.

Що потрібно знати про клієнтів

  • Демографія

Напевно, найперша аналітика, з якою зустрічається кожен підприємець, – демографія. Саме тут починається знайомство з клієнтом та його загальний портрет.

  • Шаблони взаємодії з продуктом

Реклама, свідомий пошук, швидка покупка чи обдуманий вибір – важливо знати, який шлях пройшов клієнт від інформації про продукт чи послугу до купівлі. Тут можна виявити певні патерни та "тиснути" на ті, які приносять справі найбільший профіт. Також варто дізнатися, чому клієнт обрав певний продукт, аби ще більше покращити цей фактор.

  • Лояльність і відтік

Клієнти на одну покупку також важливі, але успішним є той бізнес, який нарощує авдиторію постійних споживачів. Саме ці люди забезпечать сталий прибуток і дозволять задумуватися про масштабування.

Коли ж клієнти йдуть, також важливо знати причину, аби перетворювати усіх "новачків" на своїх сталих покупців. Допомогти у цьому можуть відгуки, огляди та інші форми зворотного зв'язку.

  • Маркетинг та перехресні продажі

Великі дані дозволять запропонувати клієнту цілий пакет додаткових товарів чи послуг, завдяки чому ростиме чек. Людина отримає більше потрібних речей, а бізнес – вищий прибуток.

Окрім того, можна аналізувати ефективність маркетингових ходів. Хороша ідея не завжди означає таку ж хорошу реакцію, тож аналітика дозволить більш ефективно прогнозувати, в якому напрямку рухатися.

Варто користуватися великими даними, і тоді можна не лише адаптуватися до змінних умов, а диктувати їх завдяки клієнтоорієнтованості та розумінню динаміки руху коштів.

Можливості – не лише для клієнтів, а й для автомобіля

Розвиток власної справи автоматично пов'язаний із постійним рухом. Навіть при досить високому рівні автоматизації багатьох процесів, чимало питань потрібно вирішувати напряму. До того ж досить часто просто необхідно діяти швидко. Саме тому краще мати "помічника", який не підведе ні у звичайному житті, ні на шляху до локації, де проходитимуть важливі переговори.

Усе це є синонімами Škoda Kodiaq. Це великий, потужний, сучасний та просторий семимісний кросовер. Потрібно їхати компанією від 5 до 7 осіб – без проблем, жоден з них не буде скаржитись на втому під час поїздки. Адже Kodiaq – найбільший позашляховик в "родині" Škoda і, звичайно, найзручніший для тривалих подорожей.

Про постійний комфорт водія та пасажирів "дбає" багате оснащення авто. Зокрема, йдеться про наступні елементи:

  • безключовий доступ;
  • підігрів сидінь;
  • задній парктронік;
  • двозонний клімат-контроль та багато іншого.

Система підключення до смартфона покаже ситуацію в автомобілі, навіть якщо власник перебуває в іншому місті. А в найбільш розкішній версії L&K кросовер має шкіряний салон, преміальну аудіосистему Canton з 10 динаміками та навігаційну систему Amundsen.

Škoda Kodiaq – авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda

Власник Škoda Kodiaq завжди може відчувати себе впевнено, адже в моторній гамі на вибір – бензинові чи дизельні двигуни потужністю 150 – 200 кінських сил з автоматичною коробкою передач. А повний привід гарантує безпроблемне пересування на будь-яких дорогах та поза ними.

Очевидно, що Škoda Kodiaq не просто так зберігає за собою статус флагманом бренду у сім'ї кросоверів – це вдале поєднання найкращих технологій, які доступні у європейському автопромі.