Саме тому 24 Канал разом зі Škoda пропонує важливі поради, які допоможуть зрозуміти важливість інвестицій у власну команду, а також на які опції варто звернути увагу вже зараз.

Зверніть увагу Розвиток крафтового бізнесу: що може стати новою візитівкою України

Для чого потрібно інвестувати у власну команду

Розвиток будь-якого бізнесу прямо залежить від якості та оперативності ухвалених рішень. Також керівникам досить часто потрібно обирати, куди саме вкладати кошти та як розділяти ресурси. Один із ключових елементів у цих процесах – команда. Відповідно, чим краще підготовлені працівники, чим кращий арсенал професійних інструментів вони мають, тим більше виграє бізнес загалом. Ось кілька причин, чому важливо вкладати кошти та ресурси у співробітників:

  • Покращення продуктивності;
  • Зниження "потоку" кадрів;
  • Підвищення ефективності бізнесу;
  • Збільшення прибутків;
  • Приваблення нових талантів.

Ще один важливий фактор – конкуренція. У сучасному світі не лише компанії та бізнеси прагнуть залучити кращих професіоналів або втримати потужних гравців, але й люди почали більше уваги звертати на історію працедавців. Тим паче їм теж є з чого обирати. Тож створення відповідного середовища – це не просто забаганка, а реальна потреба.

Як можна інвестувати у працівників

У компанії McKinsey наголосили, що посилення фактору навчання на робочому місті може перетворити компанію у прекрасну "базу" для покращення кваліфікації, але й допоможе їй виділятись на ринку. Це важливо для успіху бізнесу з будь-якої сфери та будь-якого розміру.

  1. Створити можливості для розвитку

Ця опція допомагає співробітникам отримати нові навички та знання. Це можуть бути тренінги, семінари, конференції, навчальні курси тощо. У сучасному світі усі ці заходи можна організувати у різних форматах, а також досить реально залучити спеціалістів з інших країн.

Усе це прямо впливає на продуктивність та ефективність на робочому місці. Адже люди залишаються на вістрі останніх тенденцій у сфері.

  1. Не варто забувати про наставництво

Життя – це конкуренція, але завжди є люди, на яких хочеться рівнятися. Цей принцип якнайкраще підходить й для професійної сфери. Саме тому компаніям варто забезпечити своїм працівникам хороших наставників. Це ще одна можливість для набуття нових навичок, вдосконалення та побудови кар'єри.

Крім того, від цього процесу виграють усі сторони: працівник, наставник та компанія, адже така опція сприяє, для прикладу, покращенню комунікації та створює простір для нових можливостей і проєктів.

  1. Фокус на команді

Також не варто забувати про атмосферу всередині компанії та кожної команди. Щоденна комунікація та співпраця над різними проєктами не завжди проходить просто. Зазвичай це ще й вимагає залучення спеціалістів, які можуть мати різні візії. Саме тому побудова команд також важлива для продуктивності та ефективності їхньої роботи.

Один із найбільш доступних та приємних варіантів для покращення зв'язків між працівниками – тімбілдінги. Формати можуть бути різні, адже опцій існує чимало. Тим паче чимало рекрутерів наголошують, що люди – це головний ресурс й завдяки вкладу у них можна отримати від бізнесу максимум.

Як наблизити успіх та комфорт ще більше

Загалом усі вище згадані поради зосереджені по суті на одному – покращенню рівня життя. Як професійного, так й особистого. У контексті бізнесу також йдеться про підвищення ефективності, спрощення багатьох процесів, делегування обов'язків та розвитку. Досягати цього в рази простіше, маючи власний автомобіль, який буде комфортним й не завдаватиме зайвих клопотів.

Безумовно, у кожному класі є свій лідер. Серед легкових автомобілів С-класу – це Škoda Octavia, кожне покоління якого стає "Автомобілем року" в Україні. Й для цього є чимало обґрунтованих підстав. Ще зі свого першого покоління 30 років тому в Octavia з'явились характеристики, які неймовірно сподобались українцям, тому виробник вирішив їх зберегти в усіх моделях, включаючи теперішню. Зокрема, мова йде про:

  • величезний багажник у версії ліфтбек (а існує ще універсал з назвою Combi),
  • неймовірну надійність та витривалість,
  • гарне оснащення при доступній вартості,
  • а ще – Octavia зберігає високу ціну при перепродажу у будь-якому віці.

Škoda Octavia – лідер серед легкових автомобілів С-класу / Фото Škoda

Нова генерація Škoda Octavia має усі визнані раніше переваги та є чудовим вибором як для власних потреб, так і для бізнесу. Окрім того, в сучасній Octavia доступні опції, які раніше встановлювались лише в автомобілях вищих класів. Серед них:

  • вибір режимів руху,
  • бездротове підключення телефону,
  • різноколірна підсвітка в салоні,
  • матричні LED-фари з автоматичним дальнім світлом,
  • тризонна система кондиціювання з сенсором вологості,
  • скло з термозахистом й підігрівом,
  • динамічні покажчики поворотів та багато іншого.

Ще одна важлива перевага – можливість додати усі зручності під час вибору комплектації Škoda Octavia за допомогою конфігуратора. Таким чином, вдасться не переплачувати за зайві "пакетні" опції.