Скільки і де українці витрачають на одяг: ТОП-10 магазинів, які отримали найбільше прибутку
- ZARA та Sinsay лідирують за обсягами витрат серед українців на одяг, отримавши майже 2 мільярди і понад мільярд гривень відповідно.
- ANSWEAR, LC Waikiki, H&M, Bershka, Reserved, PUMA та INTERTOP також увійшли в ТОП-10 популярних магазинів, відзначаючи тренди до онлайн-шопінгу і спортивного одягу.
Українці активно витрачають на одяг. У рейтингу найбільш "споживчих" брендів з одягу та взуття беззаперечним лідером стала ZARA, отримавши майже 2 мільярди гривень від клієнтів, а Sinsay – на другому місці з понад мільярдом гривень.
ZARA та Sinsay у лідерах?
Ці два бренди суттєво вириваються вперед, що свідчить про високий попит на недорогий, але трендовий одяг серед українців. Детальніше про те, у яких магазинах найчастіше купують речі українці, і хто лідирує серед fashion-брендів за обсягами витрат, розповідає 24 Канал, аналізуючи дашборд Monobank.
Дивіться також OKKO, WOG, UPG: скільки витрачають українці на кожній заправці
Які ще магазини у ТОПі?
Платформа ANSWEAR посіла третє місце з витратами в 643,017,344 гривень. Це онлайн-магазин, що пропонує широкий вибір європейських брендів. Популярність ANSWEAR свідчить про те, що українці все охочіше обирають онлайн-шопінг, цінуючи зручність і широкий асортимент.
На наступних позиціях:
- LC Waikiki – 608 мільйонів гривень
- H&M – 575 мільйонів гривень
- Bershka – 250 мільйонів гривень
Ці бренди є популярними серед українців, адже пропонують модний асортимент у середньому ціновому сегменті.
Які магазини одягу обирають українці / Скриншот 24 Каналу, Дашборд від Монобанку
І заключиними у рейтингу ТОП-10 є:
- Reserved – 194 мільйони гривень
- PUMA – 188 мільйонів гривень
- INTERTOP – 188 мільйонів гривень
Попри лише 324 мільйони гривень витрат, NEW YORKER вирізняється високим середнім чеком – 956 гривень, що є найбільшим показником серед усіх топ-10 магазинів.
Скільки заробили бренди за рік / Скриншот 24 Каналу, Дашборд від Монобанку
Старт нової справи – це постійний рух, безліч завдань та безперервна комунікація. Тому так важливо, щоб авто, в якому ви проводите вагому частину робочого дня, сприяло продуктивності. Розуміючи це, Škoda Octavia пропонує сучасні асистенти руху, підвищений рівень захисту, сучасну мультимедійну систему, бездротове підключення телефону та низку інших опцій, які розширюють звичні можливості С-класу. Цей автомобіль забезпечує впевненість як на дорозі, так і у бізнес-процесах.
Як витрачають гроші українці?
Громадяни витратили понад 5,2 мільярда гривень на заправках OKKO та майже 4 мільярди гривень на WOG.
Щодо витрат на кафе та ресторани, то українці продовжують активно витрачати гроші на фастфуд. Беззаперечними лідерами у категорії "кафе та ресторани" є мережі McDonald’s та KFC.
Далі йдуть сервіси доставки Glovo та Bolt Food, за ними – KFC, "Пузата Хата", Domino’s Pizza, Wolt, Lviv Croissants, Portmone, Bycet та Entree.
При цьому, за сумою обороту лідером є Glovo, адже через цей сервіс проходять найбільші платежі за замовлення.
Важливо! Ця статистика базується лише на транзакціях клієнтів monobank, кількість яких перевищує 9,9 мільйона користувачів. Проте варто враховувати, що дані не охоплюють готівкові операції чи розрахунки іншими банками, тому реальна картина ринку може відрізнятись.