Перегляди, реклама та стріми: скільки можна заробити на монетизації в YouTube

15 жовтня 2024, 11:46
Читать новость на русском

Джерело:

YouTube Creators

Заробляти на YouTube можна по-різному, але один із найпростіших способів – монетизація контенту. Заробіток на YouTube залежить від кількох факторів: кількості переглядів, взаємодії аудиторії, типу контенту, реклами та способу монетизації.

Як заробляти на YouTube

Доходи від реклами через партнерську програму YouTube, яка дозволяє монетизувати контент, повідомляється на сторінці YouTube Creators.

Читайте також В Росії – розквіт "наливайок": найдешевшу "бормотуху" накручують на 700%

Партнерська програма передбачає два варіанти заробітку:

  • Вартість за тисячу показів (CPM). Це сума, яку YouTube виплачує за кожні 1 000 переглядів реклами. Вартість варіюється залежно від країни та ніші контенту. У середньому, CPM становить від 0,5 до 5 доларів, але може бути значно вищим для популярних категорій, таких як технології чи фінанси.
  • Доходи за тисячу переглядів (RPM). Це показник того, скільки заробляє автор контенту на кожні 1 000 переглядів. В середньому RPM складає від 1 до 5 доларів, хоча може досягати й більше залежно від регіону, тематики та активності користувачів.

Крім того, є й інші способи заробляти на YouTube. Наприклад, глядачі можуть підтримувати авторів через Super Chat та Super Stickers під час прямих трансляцій, надсилаючи гроші в обмін на виділення своїх повідомлень у чаті.

Популярні YouTube-канали можуть також отримувати доходи від спонсорських угод, коли компанії платять за інтеграцію своєї продукції чи послуг у відео.

Зауважте! У середньому автор каналу з аудиторією в 1 мільйон підписників може заробляти від кількох тисяч до десятків тисяч доларів щомісяця, залежно від активності переглядів і взаємодії з глядачами.