Європейські бренди автомобілів можуть скоротити виробництво майже вдвічі: прогноз S&P Global

11 жовтня 2022, 16:26
Читать новость на русском

Джерело:

Reuters

Виробництво автомобілів в Європі може скоротитися майже на 40% за квартал до кінця 2023 року унаслідок енергетичної кризи. У кількісному вимірі це понад 1 мільйон одиниць транспортних засобів.

Про це свідчить свіжий прогноз S&P Global Mobility. Зазначається, що стрімке зростання вартості енергоносіїв може загрожувати тим, що європейські автобренди взагалі не будуть здатні підтримувати функціонування власних виробничих ліній.

Читайте також Обігнала навіть материнську Volkswagen: Porsche стала найдорожчим автовиробником Європи

Прогноз S&P Global щодо автоіндустрії Європи

За звітом S&P Global Mobility, ланцюжки постачання автомобільної промисловості Європи, які вже пережили пандемію COVID-19 та повномасштабне вторгнення Росії в Україну, у майбутньому можуть зіткнутися із посиленим тиском унаслідок зростання цін на енергоносії або навіть ймовірне відключення електроенергії.

З огляду на стрімке зростання вартості енергоносіїв в Європі, сувора зима може поставити деякі автомобільні галузі під загрозу того, що вони не зможуть підтримувати роботу власних виробничих ліній,
– йдеться у звіті.

Зазначається, що енергетичні витрати на виробництво авто уже зросли у діапазоні від 687 до 773 євро за один автомобіль, коли до початку енергетичної кризи вони складали всього близько 50 євро. Це створює неабияке навантаження, зокрема, на дрібніших представників автомобільної промисловості.

До речі Tesla виготовила і поставила рекордну кількість авто: результати останнього кварталу

Так, S&P Global Mobility прогнозує, що з останнього кварталу 2022 року щоквартальне виробництво авто на європейських автоскладальних заводах становитиме загалом від 4 до 4,5 мільйона одиниць.

Проте, з потенційними обмеженнями використання енергоносіїв у майбутньому, ці показники можуть скоротитися до 2,75 – 3 мільйони одиниць за один квартал. При цьому, енергетична криза вплине не лише на європейських автовиробників, адже вони експортують запчастини по всьому світу.

До слова, на думку головного аналітика S&P Global Mobility Едвіна Поупа, попри все, автомобільна промисловість зможе пережити прийдешню зиму. Проте, якщо Європа не розробить конкретного плану на наступний рік, безліч представників автомобільної промисловості можуть у майбутньому припинити діяльність.