Клієнти Нафтогазу отримали некоректні розрахунки в платіжках: у чому причина
Джерело:
ГК "Нафтогаз"Користувачі газопостачальної компанії Нафтогаз України масово скаржаться на некоректні суми в комунальних платіжках. У компанії пояснюють, що всі питання щодо обсягів спожитого газу слід вирішувати з облгазами.
Хто отримав неправильні розрахунки
Скарги на некоректні розрахунки залишили користувачі під одним із дописів на сторінці ГК Нафтогаз у соцмережах.
Читайте також Майже 100 тисяч українців зможуть отримати допомогу від ООН взимку
Наприклад, житель Хмельницької області, який регулярно передає показники лічильника, все одно отримує рахунки з іншими сумами до сплати. Схожа ситуація й у жительки Чернівецької області:
Щомісяця своєчасно подаємо показання газового лічильника, своєчасно сплачуємо за розподіл спожитого газу. А натомість отримали рахунки з некоректно нарахованими платежами за транспортування газу. Через це і ще перекрито газопостачання, та ще в опалювальний період?,
– йдеться у коментарі.
Як вирішити проблему
У Нафтогазі зазначають, що всі претензії щодо обліку та нарахування обсягів газу потрібно направляти операторам ГРМ, які відповідають за ці процеси.
"Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" є постачальником і не займається обліком обсягів газу. Саме оператори ГРМ відповідають за ці розрахунки,"
– повідомили у компанії.
Там також уточнили, що Нафтогаз лише допомагає приймати показники лічильника і пропонує зручні сервіси для їх передачі. Після цього дані надсилаються оператору ГРМ, який визначає обсяг спожитого газу.