Голови ОСББ можуть надавати ПФУ відомості для субсидій і пільг

6 серпня 2024, 19:17
Читать новость на русском

Джерело:

ПФУ

Управителі багатоквартирних будинків та ОСББ можуть надавати Пенсійному фонду України необхідні відомості для призначення субсидій і пільг зручним способом. При призначенні субсидій за загальними правилами, вони надають інформацію про розмір внесків, оплату управління будинком і суму боргу.

Яку інформацію мають подати ОСББ

Для отримання субсидій та пільг за експериментальним проєктом, вони подають інформацію про адреси та розмір внесків.

Читайте також Серпень без пенсії: чому в українців можуть забрати виплати

За загальними правилами, при кожному призначенні субсидій надається інформація про розмір внесків і заборгованість за запитом Пенсійного фонду.

Також передбачено надання інформації про зміни в цінах на послуги, розмір внесків та форму управління будинком. Інформацію можна подавати як в електронному вигляді через особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду, так і в паперовому форматі.

Зауважте! У призначенні житлових субсидій та пільг не може бути відмовлено, якщо управителі багатоквартирних будинків та ОСББ подають інформацію в паперовому вигляді та не зареєстровані в електронному кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.