Заміна не вдалася: росіяни не хочуть користуватися аналогами Apple і Google Pay
Як повідомляють російські ЗМІ, після того, як з ринку Росії пішли Apple Pay та Google Pay, вітчизняні безконтактні платіжні сервіси не користуються попитом у росіян.
Чому надають перевагу
За даними дослідження "Т-Касса", для здійснення безконтактної оплати росіяни все ще віддають перевагу використанню банківських карт аніж нових російських безконтактних платіжних сервісів.
Читайте також Український банкір працював на російську воєнну розвідку у Харкові
- У червні 2024 року 78% покупок в офлайн та онлайн-магазинах оплачувалися картами. Водночас у квітні 2022 року, після того, як іноземні сервіси пішли з ринку агресорки, цей показник становив 94%.
- До початку вторгнення Росії в Україну, майже половина російських оплат припадала на Apple Pay, Google Pay та Samsung Pay – 49%.
- У той час банківськими картами користувалися 51% разів.
Як часто росіяни користуються новими сервісами
Нові російські сервіси, як-от QR-коди та Mir Pay, на початку створення були не популярні – менше ніж 1%. До червня цього року частка платежів за допомогою QR-кодів та SberPay зросла до 9%, а Mir Pay – до 5%.
Цікаво! Клієнти Т-банку ("Тінькофф") використовують частіше нові сервіси для швидкої оплати на Android. Кнопка T-Pay та спеціальні стікери загалом становлять 8% транзакцій.
Як пояснюють, головною проблемою російських платіжних сервісів є відсутність можливості безшовної оплати – як в офлайн, так і в онлайн.