Топ-100 найдорожчих брендів України: рейтинг НВ та MPP Consulting

22 листопада 2019, 17:11
Читать новость на русском

Рейтинг 100 найдорожчих торгових марок в Україні залишився майже незмінним. Однак у списку з’явилися українські стартапи.

Рейтинг склали журнал "Новое Время" і компанія MPP Consulting.

До теми: У свіжий рейтинг Forbes потрапили українці

Загальна вартість 100 найдорожчих національних торгових марок перевищує 6,2 мільярдів доларів. Для порівняння – це рівно в півтора рази менше, ніж статки найбагатшого українця Ріната Ахметова.

Рейтинг найбагатших українців – шукайте тут.

10 найдорожчих брендів України:

  1. "Моршинська" – 550 мільйонів доларів;
  2. "Нова пошта" – 310 мільйонів доларів;
  3. Rozetka – 302 мільйона доларів;
  4. "Приватбанк" – 299 мільйонів доларів;
  5. Roshen – 276 мільйонів доларів;
  6. Sandora – 252 мільйона доларів;
  7. "Хортиця" – 215 мільйонів доларів;
  8. "Наша Ряба" – 189 мільйонів доларів;
  9. АТБ – 168 мільйонів доларів;
  10. "Хлібний Дар" – 159 мільйонів доларів.

У сотні найдорожчих брендів аж 15 новачків, причому IT-бренд Grammarly з першої спроби зайняв відразу 12-місце з вартістю 150 мільйонів доларів, а стартап PetCube посів 51 місце з вартістю 25 мільйонів доларів.

Найбільший ріст у топ-5 показала компанія Roshen, +34% порівняно з 2018 роком. За минулий рік "золота сотня" українських торгових марок додала в ціні 4,7%.

Топ-100 найдорожчих брендів України: повний список


Повний список найбагатших брендів України

Як вирахували цей рейтинг?

Вартість кожного бренду розраховувала компанія MPP Consulting.

Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній – власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренду. Йдеться про географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, а також інвестиційна привабливість галузі.

Тим часом: Ще один українець потрапив у список Forbes