Як навчати дітей з особливими потребами під час карантину: настанови МОН

2 вересня 2020, 13:37
Читать новость на русском

Міністерство освіти і науки України розробило рекомендації, які допоможуть у навчанні дітей з особливими освітніми потребами під час карантину. Зокрема, визначено пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів в різних регіонах епідемічної небезпеки.

Рекомендації для інклюзивного навчання в часи пандемії оприлюднено на сайті МОН.

Цікаво Як відкрити інклюзивний клас у школі: рекомендації МОН

У відомстві наголосили що навчання у новому навчальному році має бути організоване з урахуванням епідемічної ситуації в регіоні.

Водночас під час проведення таких занять слід враховувати індивідуальні потреби та потенційні можливості дитини з особливими освітніми потребами.

Так, для початку експертам необхідно проаналізувати динаміку розвитку дитини, вивчити її сильні сторони та позитивні зміни, що має стати основою плану індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами.

Як будуть працювати центри інклюзивної освіти в період карантину

За умови сприятливої епідеміологічної ситуації ("зеленого", "жовтого" та "помаранчевого" рівнів епідемічної небезпеки) інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) можуть надавати послуги у звичайному режимі, дотримуючись загальних протиепідеміологічних заходів:

  • провітрювати приміщення;
  • візуально демонструвати дітям з ООП правила збереження дистанції, гігієни особистих речей тощо;
  • мінімізувати використання спільних речей та іграшок;
  • не допускати харчування дітей з одного посуду тощо.

Натомість в містах "червоної" зони інклюзивна освіта може здійснюватися лише дистанційно.


Які обмеження діють у зонах / Інфографіка 24 каналу