Куди звертатися, якщо в школі чи виші не дотримуються правил безпеки під час карантину

23 жовтня 2020, 17:03
Читать новость на русском

У Міністерстві освіти та науки створили гарячі лінії, куди можна зателефонувати, щоб поскаржитися на недотримання санітарно-епідеміологічних норм під час навчання.

Про це повідомила пресслужба офіційного сайту МОН.

Читайте також! Без сосисок і напівфабрикатів: у МОЗ розповіли, як планують годувати дітей в школах і садочках

Так, українці можуть звертатися зі скаргами до Державної служби якості освіти, якщо вони помітили недотримання безпеки в школі.

Загалом працюватиме дві "гарячі лінії" для звернення громадян:

  • з питань порушення безпеки в школі чи садочку: (044) 236-10-50;
  • з питань порушення безпеки у вишах: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.

Лінії для дзвінків працюватимуть з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).


Правила поведінка, коли в учня виявили симптоми коронавірусу / Інфографіка 24 каналу

Додамо, що у школах зараз тривають осінні канікули. Проте педагогам порадили все одно носити маски та дотримуватися дистанції у школах.

Чи навчатимуть учні дистанційно після канікул? У МОН наголосили, що після канікул учні навчатимуть очно або змішано залежно від епідемічного рівня регіону. Проте школярі червоної зони залишиться на дистанційному навчанні. Натомість садочки та початкова школа працюватимуть.