У МОН розповіли, як вчитимуться студенти коледжів і вишів з 1 вересня

7 серпня 2023, 11:10
Читать новость на русском

Рівень освіти в Україні знизився після того, як чимало навчальних закладів через пандемію коронавірусу та повномасштабну війну перевели на дистанційний формат роботи. Тож Міносвіти рекомендувало коледжам і вишам, якщо це можливо, відновити максимально очне навчання.

Відповідний лист уже надіслали у навчальні заклади. Про це 24 Каналу розповіли у Міносвіти України.

Дивіться також 100 найпопулярніших українських вишів серед вступників у 2023 році

Як вчитимуться студенти коледжів і вишів з 1 вересня

У МОН наголосили: усвідомлюють ризики, тому пріоритетом має бути безпека та наявність надійних укриттів. Процес облаштування сховищ у закладах освіти України триває. Облаштовують як спеціалізовані, так і пристосовані укриття для проведення в них занять під час оголошення повітряної тривоги. 

Міністерство рекомендувало закладам вищої і фахової передвищої освіти з 1 вересня 2023 року максимально перейти до здійснення освітнього процесу в аудиторному форматі з урахуванням наявності та місткості укриттів,
– повідомили у МОН.

І уточнили: рекомендація не стосується закладів освіти, розташованих у зоні бойових дій, зонах досяжності вогню ворожих РСЗВ, систем типу С-300 та аналогічних.

У Міносвіти також наголосили: виші, академії та коледжі все ж можуть самостійно ухвалювати рішення щодо відновлення очного навчання, зважаючи на безпекову ситуацію, стан комунікацій, наявність та технічний стан укриттів тощо.

Мрієте про вищу освіту за кордоном? Подбайте про спрощену процедуру вступу вже зараз. Дистанційна школа "Оптіма" пропонує отримати подвійний диплом, який допоможе продовжити навчання в будь-якій точці світу.

У МОН також перелічили чинні недоліки дистанційного навчання. Це, зокрема, такі:

  • відсутність ефективного зворотного зв'язку з викладачами;
  • великий обсяг домашніх завдань;
  • технічні проблеми;
  • недостатнє забезпечення студентів та викладачів комп'ютерною технікою;
  • брак спілкування;
  • відсутність здобуття дієвого практичного досвіду тощо.