Міносвіти розробило вимоги до випускників педагогічних вишів

23 квітня 2024, 10:02
Читать новость на русском

Міністерство освіти і науки розробило проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності "Середня освіта" (за предметними спеціальностями) на рівні бакалавра. Його мета – визначити держвимоги до випускників вишу цієї спеціальності.

На основі стандарту розроблятимуть програми підготовки майбутніх учителів. Деталі читайте далі. 

Дивіться також Реформа старшої школи "скоротить" кількість предметів, – експерти

У МОН оприлюднили вимоги до випускників педагогічних вишів

Стандарт містить загальну характеристику, вимоги до рівня освіти майбутніх учителів та обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня бакалавра.

Документ також містить перелік обов'язкових компетентностей майбутнього педагога, включаючи загальні та фахові компетентності, спільні для всіх предметних спеціальностей.

Окрім того, стандарт унормовує програмні результати навчання – як спільні для всіх предметних спеціальностей, так і окремі для кожної предметної спеціальності.

Документ при цьому містить перелік форм атестації здобувачів вищої освіти тощо.

Зауваження та пропозиції до вищезгаданого проєкту стандарту приймають до 3 травня на електронну адресу svitlana.diducenko@mon.gov.ua.

Результати обговорення повинні розмістити на сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення рішень за результатами обговорення.

Дивіться також У ДСЯОУ побачили значні ризики через збільшення кількості студентів-чоловіків

У ДСЯОУ бачать ризики через збільшення кількості студентів-чоловіків

  • У Державній службі якості освіти України побачили значні ризики через збільшення кількості студентів-чоловіків старшого віку.
  • Там вважають, що це може негативно вплинути на рівень організації освітнього та управлінського процесів у вишах. 
  • Результати дослідження свідчать про аномальне збільшення кількості вищезгаданої категорії студентів у 2022 році – аж у 19 разів.
  • Найбільше – у приватних вишах, у відокремлених структурних підрозділах ЗВО та у деяких закладах державної форми власності.