Щоб стати вчителем, необхідно буде пройти інтернатуру: проєкт МОН
У МОН планують започаткувати у вишах педагогічну інтернатуру. Її основним завданням стане створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до реальних умов роботи – вони виконуватимуть навчальну, виховну, методичну та організаційну роботу.
Міністерство освіти і науки розробило проєкт Положення про педагогічну інтернатуру, який визначить механізм супроводу вчителів, яких вперше призначать на посаду педагога. Громадське обговорення цього проєкту триватиме до 28 грудня, повідомляє пресслужба МОН.
До теми Підвищення кваліфікації: що таке сертифікація вчителів та навіщо її проходити
Термін педагогічної інтернатури становитиме один рік.
Протягом цього часу роботу інтерна в школі супроводжуватиме педагог-наставник, який має досвід педагогічної діяльності за цим предметом. У МОН додають, що за виконання обов’язків наставника призначатиметься доплата.
Педагогічна інтернатура передбачатиме теоретичну та практичну допомогу інтерну.
Основними заходами педагогічної інтернатури є проведення:
- індивідуальних консультацій та бесід педагога-наставника з інтерном;
- допомога у підборі відповідної літератури;
- допомога у підготовці навчальних занять;
- допомога у розробленні дидактичних матеріалів тощо.
Окрім того, інтерн та його наставник мають взаємовідвідувати навчальні занять один одного та ходити на уроки до інших досвідчених учителів.
У Міносвіти зазначають, що молодий учитель у рамках проходження інтернатури має виконувати обов’язки згідно з посадовою інструкцією та обов’язки за трудовим договором.
Звіт про виконання програми педагогічної інтернатури буде заслуховуватись на засіданні педагогічної ради школи.