Скільки шкіл вже користуються безкоштовними е-журналами та е-щоденниками: дані МОН

2 лютого 2021, 13:50
Читать новость на русском

Безкоштовними електронними журналами та щоденниками наразі користуються 134 школи. Ще майже 500 тисяч закладів освіти надіслали звернення до служби підтримки.

Джерело: Міністерство освіти і науки

Найбільше шкіл, які вже підключились, у Дніпропетровській (16 закладів), Івано-Франківській, Київській та Сумській (по 8) областях. Ці заклади вже розпочали активну роботу в системі і створили журнали.

Важливо Проєкт типової освітньої програми для 5 – 9 класів є неприйнятним: омбудсмен написав листа МОН

"Запуск електронних журналів та щоденників – це перший крок на шляху становлення потужної системи національних е-сервісів, і не лише для шкіл. Запустивши е-журнали та е-щоденники для шкіл, ми одразу отримали звернення від закладів вищої та професійно-технічної освіти, які теж хочуть використовувати функціонал е-щоденників та журналів", – сказав Сергій Шкарлет.

Як школі підключитися до е-журналу

Алгоритм підключення шкіл виглядає так:

Заклад освіти надсилає на електронну адресу Інституту освітньої аналітики ejournal@iea.gov.ua запит щодо підключення з обов’язковим зазначенням наступної інформації:

  • регіон (область),
  • місто/ОТГ,
  • назва закладу освіти із зазначенням його ID в системі ДІСО,
  • ЄДРПОУ закладу освіти,
  • ПІБ відповідальної особи (адміністратора),
  • особиста електронна адреса відповідальної особи (адміністратора),
  • телефон відповідальної особи (адміністратора);

Після цього Інститут освітньої аналітики розглядає відповідний запит і створює в програмному модулі роль адміністратора для даного закладу з відповідними правами доступу.

Адміністратор школи отримує права доступу та запрошення на вказану електронну адресу. Далі адміністратор школи авторизується в системі й розпочинає роботу згідно з інструкціями, розміщеними на порталі сервісу за посиланням.

Додамо, що МОН ввело в дослідну експлуатацію е-журналів у грудні 2020 року в межах реалізації Концепції розвитку електронного урядування із метою дерегуляції та дебюрократизації управління системою освіти та спрощення ведення документів.