Економне обслуговування для власників автопарку

15 листопада 2011, 12:51
Читать новость на русском

Власники автопарків замислюються: де вигідніше обслуговувати автомобіль, без втрати часу та якості. Експерти радять звертатися за послугами до потужних спеціалізованих автосервісних мереж, які створили цілий комплекс послуг на вигідних умовах для кожного клієнта, і працюють по всій території України. Одна з переваг в мережі для корпоративних клієнтів - централізований документообіг.

"Сьогодні мережа "АТЛ" розташована практично по всій території нашої України. Тому, перебуваючи десь у відрядженні, автомобіль нашого партнера може заїхати на будь-яку з наших станцій і отримати автосервіс. Після цього весь документообіг з Києва - з головного нашого офісу - передадуть нашим клієнтам", - говорить директор департаменту роздрібної мережі "АТЛ" Арсен Григор'ян.

Клієнтами потужної автосервісної мережі є великі компанії, держпідприємства, служби і відомства, автопарки яких налічують сотні автомобілів по всій країні. І хоча автомобілі обслуговуються в різних регіонах, для всіх корпоративних клієнтів працює єдина програма стандартів якості, термінів та цінової політики.

"Ми вивчили проблеми обслуговування автотранспорту на підприємствах і розробили спеціальну програму корпоративного клієнта. Програма передбачає фіксовану вартість всіх сервісних робіт в мережі, незалежно від регіону. Для корпоративного клієнта це дуже зручно. У всякому разі, у нього не буде неприємних сюрпризів, пов'язаних з різницею у вартості виконаних робіт в тому чи іншому місті", - зауважила менеджер по роботі з корпоративними клієнтами мережі "АТЛ" Олена Приступко.

Користуватися послугами мережевих СТО зручно також власникам автопарків із різними марками авто, впевнені експерти. Оскільки такі компанії не фокусуються на певних брендах, а роблять акцент на оперативному і якісному ремонті авто різних марок та років випуску.

"У нас ведеться історія по всіх автомобілях від початку і до кінця - з першого дня, як заїхав клієнт сюди. Починаючи від пробігу автомобіля, що там змінювалося, коли замінювалось, які види робіт були проведені на даному автомобілі, плюс дата, коли все це було, плюс скільки це коштувало, навіть якщо пройшло 5-7 років. Скажімо так, це "історія хвороби" даного автомобіля, її можна підняти в будь-який день", - зазначив керівник автосервісного центру "АТЛ" Володимир Майнарович.

Не менш важливим для клієнтів є питання якості запчастин та товарів, придбаних в мережі. Як правило, такі компанії цінують власну репутацію, співпрацюють з заводами-виробниками, тому пропонують якісні товари, - зазначають експерти. Відтак, клієнт отримує якісні комплектуючі світових брендів за конкурентною ціною.