"Інтригує": штучний інтелект показав, як виглядали б светри для українських компаній

18 грудня 2024, 19:38
Читать новость на русском

Українська компанія LA П'ЄЦ запустила у мережі новий тренд. Він полягає у тому, аби побачити, як ШІ уявляє різдвяні светри для інших українських компаній.

Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на сторінку LA П'ЄЦ у соцмережі Х.

Дивіться також "Важко стримати сміх": жінка показала свою ялинку, яка стала мемом у мережі

Який вигляд мали б новорічні светри різних компаній

Як пояснили на сторінці LA П'ЄЦ, вони запитали у чату GPT, який різдвяний светр від би зв'язав для LA П'ЄЦ. Варіанти вийшли надзвичайно реалістичними та затишними. 


Светр для LA П'ЄЦ / Фото із соцмережі Х

Цей тренд швидко підхопили інші українські компанії. Цікаво, що між сторінками зав'язалася мила розмова.

А у нас такий! Як вам?,
– написав Uklon.

Очевидно, що у такому светрі водій не занизить пасажиру рейтинг.


Светр для компанії Uklon / Фото із соцмережі Х

Цікаво, що ШІ проаналізував усі фірмові кольори та представив светри, які дійсно могли б стати частиною уніформи компаній. Особливо у період різдвяних свят.


Светр для бренду Practik / Фото із соцмережі Х


AutoRia також долучилися до тренду / Фото із соцмережі Х


Светр для Hotline.Finance / Фото із соцмережі Х


Светр для компанії "Дарниця" / Фото із соцмережі Х


Светр для компанії Rozetka / Фото із соцмережі Х


Светр для компанії Dnipro-M / Фото із соцмережі Х