"Інтригує": штучний інтелект показав, як виглядали б светри для українських компаній
Українська компанія LA П'ЄЦ запустила у мережі новий тренд. Він полягає у тому, аби побачити, як ШІ уявляє різдвяні светри для інших українських компаній.
Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на сторінку LA П'ЄЦ у соцмережі Х.
Дивіться також "Важко стримати сміх": жінка показала свою ялинку, яка стала мемом у мережі
Який вигляд мали б новорічні светри різних компаній
Як пояснили на сторінці LA П'ЄЦ, вони запитали у чату GPT, який різдвяний светр від би зв'язав для LA П'ЄЦ. Варіанти вийшли надзвичайно реалістичними та затишними.
Светр для LA П'ЄЦ / Фото із соцмережі Х
Цей тренд швидко підхопили інші українські компанії. Цікаво, що між сторінками зав'язалася мила розмова.
А у нас такий! Як вам?,
– написав Uklon.
Очевидно, що у такому светрі водій не занизить пасажиру рейтинг.
Светр для компанії Uklon / Фото із соцмережі Х
Цікаво, що ШІ проаналізував усі фірмові кольори та представив светри, які дійсно могли б стати частиною уніформи компаній. Особливо у період різдвяних свят.
Светр для бренду Practik / Фото із соцмережі Х
AutoRia також долучилися до тренду / Фото із соцмережі Х
Светр для Hotline.Finance / Фото із соцмережі Х
Светр для компанії "Дарниця" / Фото із соцмережі Х