Укр Рус
17 жовтня, 06:50
2

Без хаосу і коробок: де зберігати речі навіть у крихітній квартирі

Основні тези
  • Організуйте простір у маленькій квартирі, починаючи з ревізії та визначення категорій речей, таких як одяг і посуд.
  • Використовуйте розумні меблі та простір під ліжком для ефективного зберігання речей, щоб зберегти порядок і комфорт навіть у невеликому житлі.

У маленьких квартирах кожен сантиметр простору має значення. Але насправді навіть у найменшому помешканні можна створити комфорт і порядок – якщо правильно організувати зберігання.

Як організувати простір, не захаращуючи житло, розповіли дизайнерки Ольга Дуквен і Севара Аріпходжаєва у коментарі Village, передає 24 Канал. 

Дивіться також Чоловік підняв старий лінолеум – і знайшов під ним унікальну річ 

Як зберігати речі у маленькій квартирі?

  • Почніть із ревізії 

Перш за все, варто визначити, що саме ви хочете зберігати. 

Візьміть аркуш паперу і запишіть усі категорії речей – взуття, одяг, посуд, книги. Коли ви побачите кількість на папері, стане зрозуміло, скільки місця потрібно, 
– порадила Ольга. 

  • Організуйте гардеробну грамотно 

The Spruce пише: перш ніж ставити шафу, подумайте, як вам зручно зберігати речі. Використовуйте висувні ящики, брючниці, модулі з кишенями. Для шарфів, краваток і сумок – гачки або висувні полиці. Якщо шафа доходить до стелі – встановіть підйомний механізм для вішалок.

  • Використовуйте простір під ліжком і за диваном 

Підйомне ліжко або подіум – це ідеальний варіант для зберігання валіз, сезонного одягу чи спортивного спорядження. Також можна зробити висувну нішу за диваном – там зручно тримати речі, які не використовуються щодня. 


Як зберігати речі, якщо в квартирі мало місця / Фото Rozetka 

  • Розумні меблі 

Журнальні столики з ящиками, пуфи з внутрішнім відсіком або корзини-столики допоможуть сховати книги, пледи чи дрібниці.

Що відомо про правило 1-3-5?

  • Раніше ми розповідали про правило 1-3-5, яке допомагає організувати простір для ідеальної оселі. Експерти пояснили, що спочатку треба визначити головні завдання, а після – розділити їх за категоріями.
  • Так, спочатку необхідно виконати одне складне завдання, а після – простіші. Правило 1-3-5 допоможе розібрати безлад, покращує продуктивність та дозволяє організувати ідеальний простір у домі.