Фейсбук-агітація: кандидати в мери Харкова витратили на дочасну рекламу майже 2 мільйони
Джерело:
"Опора"Передвиборча агітація кандидатів на посаду харківського мера розпочалась задовго до офіційного старту. Тільки за 3 місяці до початку виборчої кампанії кандидати витратили приблизно 1,8 мільйона гривень у фейсбуці.
Цікаво, що протягом офіційної передвиборчої кампанії на онлайн-агітацію кандидати витратили лише 833 тисячі гривень.
Зверніть увагу Терехов більше за всіх разом взятих: скільки витратили кандидати виборів мера Харкова
Дочасна агітація
6 кандидатів у мери Харкова розпочали рекламну активність ще до старту виборчої кампанії. Найбільше коштів на дочасну агітацію витратив Ігор Терехов.
Сума становить щонайменше 740 тисяч гривень. Серед лідерів – також Михайло Добкін, який витратив 650 тисяч гривень та Аліна Мустафаєва – майже 378 тисяч гривень.
Кошти, витрачені на дочасну агітацію / Фото "Опори"
Офіційна агітація
Після офіційного старту виборчої кампанії у Харкові до агітації долучилися ще двоє кандидатів — Денис Ярославський та Володимир Плетньов. Найактивнішими учасниками агітаційної кампанії у фейсбуці виявилися:
- Костянтин Немічев – 198 рекламних дописів за понад 261 тисячу гривень;
- Михайло Добкін – 113 рекламних повідомлень загальною вартістю 161 тисяча гривень;
- Аліна Мустафаєва – 124 рекламні оголошення за 118 тисяч гривень.
Найменше на рекламу витратили Сергій Ряполов та Денис Ярославський – до 12,5 тисяч гривень.
Сума витрачених коштів на час офіційної виборчої кампанії / Фото "Опори"