Цікаво, що протягом офіційної передвиборчої кампанії на онлайн-агітацію кандидати витратили лише 833 тисячі гривень.

Зверніть увагу Терехов більше за всіх разом взятих: скільки витратили кандидати виборів мера Харкова

Дочасна агітація

6 кандидатів у мери Харкова розпочали рекламну активність ще до старту виборчої кампанії. Найбільше коштів на дочасну агітацію витратив Ігор Терехов.

Сума становить щонайменше 740 тисяч гривень. Серед лідерів – також Михайло Добкін, який витратив 650 тисяч гривень та Аліна Мустафаєва – майже 378 тисяч гривень.

Агітація у фейсбуці Дочасна реклама Вибори мера Харкова
Кошти, витрачені на дочасну агітацію / Фото "Опори"

Офіційна агітація

Після офіційного старту виборчої кампанії у Харкові до агітації долучилися ще двоє кандидатів — Денис Ярославський та Володимир Плетньов. Найактивнішими учасниками агітаційної кампанії у фейсбуці виявилися:

  • Костянтин Немічев – 198 рекламних дописів за понад 261 тисячу гривень;
  • Михайло Добкін – 113 рекламних повідомлень загальною вартістю 161 тисяча гривень;
  • Аліна Мустафаєва – 124 рекламні оголошення за 118 тисяч гривень.

Найменше на рекламу витратили Сергій Ряполов та Денис Ярославський – до 12,5 тисяч гривень.

Дочасна агітація Реклама у фейсбуці Вибори мера Харкова
Сума витрачених коштів на час офіційної виборчої кампанії / Фото "Опори"