Із Харкова до Бахмута: Укрзалізниця запустила інклюзивну електричку на Донеччину

18 лютого 2022, 16:32
Читать новость на русском

Джерело:

Укрзалізниця

До Бахмута почала їздити модернізована електричка з Харкова. Укрзалізниця створює кластер приміських сполучень на сході країни.

Про це повідомили у пресслужбі компанії 18 лютого. Відомо, що центр нового кластера на сході буде в Харкові.

До теми Закинуту залізничну колію між Україною та Польщею обіцяють відновити до кінця 2022 року

Інклюзивний електропоїзд

За інформацією Укрзалізниці, східний напрямок обслуговуватимуть модернізовані на власних потужностях поїзди. Під час презентації 18 лютого в рейс поїхала інклюзивна електричка з Харкова до Бахмута.


За якими напрямками курсуватимуть поїзди в Харківському кластері / Фото Укрзалізниці

У складі потяга є 10 вагонів, які модернізували на Київському електровагоноремонтному заводі. Кожен має зручні крісла, сучасне освітлення, системи звукового й візуального оповіщення.

Поїзд пристосований для перевезення маломобільних верств населення та має місця для розміщення велосипедів,
– наголосили залізничники.

Розклад і маршрут руху

Попередньо відомо, що маршрут поїзда пролягає через 19 станцій. Зокрема міста Ізюм, Святогірськ, Лиман та Сіверськ.

Електричка курсуватиме щодня, крім вівторка. Із Харкова вона виїжджатиме о 9:22 та прибуватиме в Бахмут о 13:57. Назад виїжджатиме трохи менше ніж за годину, о 14:45 та повертатиметься в Харків о 19:25.

Із Харкова на Донеччину запустили інклюзивну електричку / Фото Укрзалізниці

"Слобожанський експрес"

Як розповів голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін, в рамках кластера запускають поїзди й за іншими маршрутами. Зокрема з Харкова до Попасної та до Ворожби курсує "Слобожанський експрес".

Електропотяг сполучає 3 області. Окрім цього, поїзди їздять з Харкова до Костянтинівки, Краматорська і Слов'янська. Залізничне сполучення в регіоні планують розвивати й надалі.

Євроколія до Польщі

Раніше повідомляли про наміри Укрзалізниці модернізувати євроколію на Львівщині. Мовиться про сполучення Держкордон з Польщею – Рава-Руська.

Роботи мають розпочати з 2023 року в рамках програми "Велике будівництво". На території України протяжність колії становить 8 кілометрів, вартість робіт попередньо оцінили у 3 – 5 мільйонів гривень.

Цікаво – українці розповіли, як витрачають "тисячу Зеленського": дивіться відео