Епопея з "новою станцією" метро у Києві: як нажились на метрополітені

17 лютого 2016, 21:45
Читать новость на русском

Днями у Києві з’явилася "нова станція" метро "Розетка" — величезну рекламу розмістили на фасаді метро "Вокзальна". За неї метрополітену щомісяця мали сплачувати якихось 3000 гривень.

Новина про перейменування станції метро "Вокзальна" на "Розетку" неабияк обурила киян. Люди навіть зареєстрували на сайті КМДА петицію, аби ті прибрали величезну вивіску з фасаду станції.

Як розповіли в підприємстві "Київреклама", дозвіл на встановлення такої конструкції рекламне агентство отримало ще 2 роки тому. Щоправда, під час перевірки у документах знайшли порушення.

Та головне — коштує такий "ляп" якихось 3000 гривень на місяць. Принаймні така сума мала б надходити метрополітену від рекламного агентства.

Скільки ж насправді коштує реклама у метро, розповіли у рекламному агенстві: у вагоні реклама розміром 7х7 сантиментрів коштує від 2750 гривень за 4 тижні. Керівництво метрополітену обурюється — торік отримали 17 мільйонів гривень, тоді як бізнес — набагато більше.

Читайте також: Київське метро отримає нову лінію — стартував процес майбутнього будівництва

А все тому, що замовники орендують площі під рекламу фактично у посередників. Ті "продають" за своєю ціною, а в бюджет міста сплачують "смішні" суми, прописані в тарифах.

До слова, ж вивіску інтернет-магазину з даху станції метро таки прибрали через народне обурення.