Новина про перейменування станції метро "Вокзальна" на "Розетку" неабияк обурила киян. Люди навіть зареєстрували на сайті КМДА петицію, аби ті прибрали величезну вивіску з фасаду станції.
Як розповіли в підприємстві "Київреклама", дозвіл на встановлення такої конструкції рекламне агентство отримало ще 2 роки тому. Щоправда, під час перевірки у документах знайшли порушення.
Та головне — коштує такий "ляп" якихось 3000 гривень на місяць. Принаймні така сума мала б надходити метрополітену від рекламного агентства.
Скільки ж насправді коштує реклама у метро, розповіли у рекламному агенстві: у вагоні реклама розміром 7х7 сантиментрів коштує від 2750 гривень за 4 тижні. Керівництво метрополітену обурюється — торік отримали 17 мільйонів гривень, тоді як бізнес — набагато більше.
Читайте також: Київське метро отримає нову лінію — стартував процес майбутнього будівництва
А все тому, що замовники орендують площі під рекламу фактично у посередників. Ті "продають" за своєю ціною, а в бюджет міста сплачують "смішні" суми, прописані в тарифах.
До слова, ж вивіску інтернет-магазину з даху станції метро таки прибрали через народне обурення.