Власник київської мережі ресторанів обматюкав клієнтку
Джерело:
фейсбук Веліни ВайткунайтеВідвідувачка ресторану Ramen vs Marketing опублікувала негативний відгук після того, як скуштувала рамен у закладі шеф-кухара Євгена Михайленка. У відповідь на це власник накинувся на жінку з гнівними коментарями.
Пост з критикою рецепту рамену написала на своїй сторінці у фейсбуці Веліна Вайткунайте 12 грудня. Жінка зазначила, що страва у розпіареному закладі стала для неї розчаруванням 2021 року.
Дивіться також У Києві пішохід провчив водія, який ганяв тротуаром
Користувачка написала, що не куштувала автентичний рамен, але їй є з чим порівнювати.
Йди далі і не займай посадку
- Вайткунайте розповіла, що бульйон у рамені був схожим на веганський або рибно-веганський.
- У страву додали тофу, що займала пів тарілки, а також схожу на курку суху свинину.
- Сушений часник перебивав смак всіх інших інгредієнтів.
- Жінка не змогла доїсти порцію з 400 грамів, хоча була дуже голодна.
У відповідь на пост клієнтки свій коментар написав шеф-кухар мережі Food vs Marketing Євген Михайленко. Зробив він це далеко не у найкращих традиціях.
Ох, **ать, хто ти така, і звідки взялася? Таких гастрокритиків за шість років роботи я бачив до**я. Не подобається — йди далі й не займай посадку,
— зазначив власник мережі.
Реакція на поганий відгук клієнтки / Скриншот зі сторінки Веліни Вайткунайте
Обурені кияни намагаються обвалити рейтинг закладу
Реакція ресторатора неабияк обурила користувачів. Тому вони почали залишати негативні відгуки у GoogleMaps. Люди зазначають, що шеф хамить клієнтам, а у закладі – низький рівень комунікації з відвідувачами. Наразі рейтинг ресторану становить 4,5 зірки з 5.